استاندار خراسان شمالی خبر داد: حمایت همه جانبه استان از سرمایه گذاران بخش خصوصی

۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۱۱:۱۵:۰۳
کد خبر: ۱۳۳۲۴۱۵
استاندار خراسان شمالی خبر داد: حمایت همه جانبه استان از سرمایه گذاران بخش خصوصی
استاندار خراسان شمالی در آیین کلنگ زنی کشتارگاه صنعتی شهرستان شیروان گفت : با آغوش باز از همه سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه های مختلف همچون تسهیلات بانکی و تسهیل در فرایند اداری حمایت خواهیم کرد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمد رضا حسین نژاد با قدردانی از کسانی که بستر شکل گیری پروژه بزرگ کشتارگاه صنعتی استان را فراهم کرده اند ، افزود : با بهره برداری از این پروژه در کمتر از دو سال دیگر ، شاهد محصولات فرآوری شده دام برای مردم استان خواهیم بود.

وی تاکید کرد : فراهم کردن زیر ساخت های لازم با رعایت مسائل زیست محیطی همیشه باید در تمامی پروژه ها لحاظ شود .

وی با اشاره به سالروز فتح خرمشهر گفت : فتح خرمشهر موجب برهم خوردن معادلات دشمنان شد . دکتر حسین نژاد به طرح موفق دولت اشاره کرد و افزود: با آغاز اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها دشمنان درصدد ایجاد ناامیدی ، یاس و تحریک مردم در جهت پیروزی برای خود هستند در حالیکه با اصلاح اقتصادی اساسی در این طرح شاهد برکات زیادی برای مردم در حوزه معیشت خواهیم بود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور تولیدات دامی نیز در این آیین با بیان اینکه در وزارت جهاد کشاورزی برنامه های بسیاری برای استان خراسان شمالی داریم، گفت : یکی از بزرگترین و بی نظیر ترین زنجیره تولید گوشت قرمز کشور در استان خراسان شمالی باید شکل گیرد.

دکتر دماوند نژاد افزود : این وزارت خانه حمایت های همه جانبه برای تحقق این موضوع خواهد داشت. وی خراسان شمالی را از مستعدترین استان ها جهت توسعه صنعت دام و طیور کشور دانست و گفت :با فراهم کردن زیر ساخت های لازم برای این استان از سرمایه گذاران حمایت می کنیم.

وی خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه در تولید شیر، گوشت و تخم مرغ تراز جهانی داریم لذا باید از این ظرفیت خدادادی به بهترین شکل استفاده کنیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز