سامانه ۱۱۱ آماده دریافت درخواست های مردمی

۱۴۰۱/۰۴/۰۲ - ۱۲:۰۶:۰۶
کد خبر: ۱۳۴۲۷۶۲
سامانه ۱۱۱ آماده دریافت درخواست های مردمی
سامانه ۱۱۱ برای رسیدگی سریع به مشکلات و درخواست‌های مردم خراسان شمالی راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مدیر کل دفتر بازررسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی گفت: همزمان با سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان، سامانه ۱۱۱ برای تسریع در خدمات رسانی به درخواست‌های مردم فعال شده و مردم می‌توانند از طریق این سامانه درخواست‌های خود را مطرح کنند.  ام البنین اصفهانی با بیان اینکه مردم استان می‌توانند در خواست‌ها و شکایات خود را از طریق تماس تلفنی با این شماره مطرح کنند، افزود:شیفت صبح سیصد نفر کاربر برخط و پردازش گر نامه ها رو داریم  و در شیفت عصر هم سیصد  نفر که در مجموع ششصد نیرو جهت پاسخگویی ساماندهی شدند.

وی خاطر نشان کرد: در مراکز ارتباطات مردمی 29گانه با حضور نمایندگان تام الاختیار وزارت مستقر در ادارات اداره استان نیز حدود چهار صد نفر پاسخگوی مطالبات و خواسته‌های مردمی هستند.

وی با اشاره با کاهش فاصله مردم و مسئولان از طریق این سامانه، گفت : درخواست ها در سامانه الکترونیک ارتباط مردم با دولت ثبت و حداکثر ظرف 15روز پیامک پیگیری برای شهروندان ارسال خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما
نظرات
محمدشریف درخشان
|
-
|
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
0
0
تلفن خانگی شهر یکه سعود حدود یکماه است که قطع می باشد حتی افرادی که مودم و اینترنت خریده بودند بدون داشتن بوق و تلفن هزینه پرداخت می کنند لطفا رسیدگی شود .
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز