۷۷ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات به مشاغل خانگی اختصاص یافت

۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۰۷:۳۸:۵۴
کد خبر: ۱۳۵۷۹۳۰
۷۷ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات به مشاغل خانگی اختصاص یافت
در راستای حمایت از طرح های مشاغل خانگی برای سال‌جاری ۷۷ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات برای این بخش به استان خراسان شمالی اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مهدی اسلام خواه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در سومین جلسه کارگروه اشتغال گفت: در سال گذشته 45 میلیارد تومان اعتبار تسهیلات به مشاغل خانگی استان اختصاص یافت که حدون 38 میلیارد از آن به متقاضیان مشاغل خانگی پرداخت شد و اشتغال 1132نفر را در استان رقم زد.

وی اعتبار تخصیص یافته در سال جاری به استان بابت طرح های مشاغل خانگی را 77 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در سفر پر خیر و برکت رییس جمهور به استان قول تخصیص همین اعتبار در نیمه دوم سال به شرط پرداخت این مبلغ در نیمه اول سال به متقاضیان داده شده است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت :ثبت آمار و نحوه اقدام دستگاه های اجرایی در سامانه بسیار مهم است که بر اساس بررسی های صورت گرفته در حوزه آموزش باید توجه جدی به دستگاه های اجرایی شود تا این مهم با دقت بالایی انجام شود.
فخر موحدی تصریح کرد : برای توسعه کارآفرینی بانوان ،ضروریست تا دستگاه های اجرایی و حوزه بانوان استانداری از ظرفیت تسهیلات نیز کمک کنند. 
وی در خصوص ضرورت ایجاد ناحیه صنعتی جدید در بجنورد نیز افزود: در صورت تایید موقعیت زمین، برای نحوه بهره برداری از آن تصمیم گیری می شود اما با توجه به شعار امسال ، برای شرکت های دانش بنیان هم ظرفیت های ویژه تعریف خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز