اشتغال‌آفرینی تعاونی‌ها با استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان

۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۰۷:۴۱:۰۱
کد خبر: ۱۳۵۷۹۳۱
اشتغال‌آفرینی تعاونی‌ها با استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در دیدار با رئیس پارک علم و فناوری استان، پیشرفت فناوری و نوآوری در مشاغل تعاونی به جهت اشتغال‌آفرینی حاصل از آن با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این دیدار گفت: نقش پارک علم و فناوری با توجه به شعار سال و اشتغال زایی مردمی حاصل از بستر شرکت های تعاونی دارای اهمیت خواهد بود.

مهدی اسلام خواه تصریح کرد:عصر گذار از دوره های سنتی و ورود به دنیای فرا صنعتی و فناوری های اطلاعاتی نوین در کسب و کارها و تغییر ماهیت شرکتها، باعث تغییر بنیادین خوبی در رویکردها خواهد شد.

وی فناوری های تحول آفرین و نقش پر رنگ علم در ساختار سنتی را ، راه  توسعه و تقویت شرکت های دانش بنیان و ایجاد توسعه در جامعه عنوان کرد.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی در ادامه گفت: حل مشکلات با تصمیمات احساسی قابل حل نیست و نیازمند تعامل مردم و مجلس و هم افزایی دستگاههای اجرایی خواهد بود.

دکتر قربانی افزود: ایجاد اشتغال در خانه ها و توسعه هر چه بیشتر مشاغل خانگی در استان قدمی مثبت در تولید ثروت و کاهش نرخ بیکاری است.

وی ادامه داد: احیاء و توانمند سازی بخش خصوصی و استفاده از سامانه نان در تهیه و رفع نیاز قطعات شرکتهای تولیدی و صنعتی و تامین هزینه آن توسط پارک علم و فناوری را از جمله طرح های مثبت در ایجاد و حفظ اشتغال موجود دانست.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز