با پویش«نامه ای به مسجد» میزبان روز جهانی مسجد می شود

۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۱:۲۳:۱۸
کد خبر: ۱۳۶۴۱۱۶
با پویش«نامه ای به مسجد» میزبان روز جهانی مسجد می شود
پویش «نامه ای به مسجد» به مناسبت روز جهانی مسجد به صورت مسابقه ای فرهنگی و هنری ویژه فعالان کانون های مساجد خراسان شمالی طراحی و اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی با تشریح برنامه های ویژه گرامیداشت روز جهانی مسجد، گفت: 21 اوت در تاریخ میلادی به روز جهانی مسجد نامگذاری شده که امسال در تاریخ شمسی مصادف با 30مرداد ماه جاری است.

وی از اجرای پویش «نامه ای به مسجد» در این استان  خبر داد و گفت: این پویش در قالب بخش های مختلف رقابتی ویژه سنین 7 تا 12 سال و 12 تا 18 سال طراحی شده و هم اکنون اجرا می شود.

وی در ادامه به بخش های این پویش اشاره کرد و گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را در سه بخش "نامه ای به مسجد"، "عکس از مسجد " و "نقاشی از مسجد" به این ستاد استانی ارسال کنند.

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی با عنوان اینکه این پویش از 22 مرداد ماه جاری آغاز شده اعلام کرد: کودکان و نوجوانان می بایست آثار خود را تا 26 شهریور که مصادف با  اربعین حسینی  است به شماره 09159847380 از طریق پیام رسان واتساپ، ایتا و گپ ارسال کنند.

حجت الاسلام « پاکدامن» برگزاری نشست بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص مدیریت مسجد، برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت فرهنگی مسجد ویژه تعدادی از مدیران کانون های مساجد استان، غبارروبی مساجد و تشکیل ستاد های مسجدی در مساجد سراسر استان را از اهم فعالیت های تدارک دیده شده ویژه روز جهانی مسجد نام برد.

وی همچنین تکریم خانواده معزز شهدا و اجرای طرح "شکوه مادری"، تجلیل از فعالان مسجدی در جمع نمازگزاران، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع مسجد و عمران معنوی مساجد، برپایی نمایشگاه اعم از پوستر و عکس و اینفوگرافی با موضوع مسجد و نیز حضور فعالان مسجدی و ارائه فعالیت های مسجد خود در نمایشگاه استانی مساجد را به دیگر برنامه ها به این مناسبت افزود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز