قبولی ۱۰۰درصدی دستیاران تخصصی کودکان دانشگاه در آزمون ارتقای دوره دستیاری

۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۲:۴۳:۰۲
کد خبر: ۱۳۶۵۰۹۲
قبولی ۱۰۰درصدی دستیاران تخصصی کودکان دانشگاه در آزمون ارتقای دوره دستیاری
سرپرست معاونت آموزش دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از قبولی 100درصدی دستیاران تخصصی کودکان این دانشگاه در چهل و یکمین دوره آزمون ملی ارتقای دستیاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر احمد وثوقی‌مطلق با بیان این مطلب افزود: چهل و یکمین دوره آزمون ارتقاء روز پنجشنبه بیست و سوم تیرماه سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور پنج نفر از دانشجویان دوره دستیاری تخصصی کودکان  این دانشگاه برگزار شد.

وی، مریم سودمند، فائزه حیدری، مینا تقوی، مینا لنگری و پریسا پرنده شیروان را از دستیاران شرکت کننده در این آزمون نام برد و گفت: تمامی این عزیزان در آزمون مذکور نمره قبولی را کسب کردند که جای تبریک و خرسندی دارد.

سرپرست معاونت آموزش دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه این آزمون به منظور ارتقا سالیانه و موفقیت در آن به منزله ادامه تحصیل در سال آتی،  هر ساله در دانشگاههای علوم پزشکی برگزار می شود.

وی همچنین از شرکت 27 داوطلب از بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در آزمون های صلاحیت بالینی دانشجویان پزشکی و آزمون های جامع دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی خبر داد و تصریح کرد: چهل و دومین دوره آزمون صلاحیت بالینی همزمان با سراسر کشور در روز روز پنجشنبه 27 مرداد ماه جاری در محل بیمارستان امام‌حسن(ع) بجنورد برگزار می‌شود.

دکتر وثوقی‌مطلق عنوان کرد: ثبت نام  این دانشگاه از دانش آموختگان بهمن 1394 و بعد از آن است که هنوز گواهی آزمون صلاحیت بالینی را دریافت نکرده‌اند و قصد شرکت در آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی را دارند، تا سوم مرداد ماه سال جاری  انجام شده است.

به گفته وی تعداد شرکت کنندگان و پذیرفته شدگان آزمون به همراه نمرات ایستگاهی و کل آنان تا مورخ دوم شهریورماه سال جاری ارسال و مستندات و فرم‌های تکمیل شده نظرسنجی آزمون دهندگان تا مورخ  9 شهریورماه اعلام می شود. 

سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه همچنین از برگزاری آزمون های پیش کارورزی و علوم پایه (پزشکی و دندانپزشکی) دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به طور همزمان با دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در روز پنجشنبه سوم شهریور ماه سال جاری خبر داد.

دکتر وثوقی مطلق، با بیان این که تمامی آزمون های مذکور به صورت همزمان روز پنجشنبه سوم شهریور ساعت 9 صبح به صورت کاغذی برگزار می‌شود، افزود: ثبت نام از داوطلبان واجد شرایط شرکت در امتحانات طبق لیست دریافتی از دانشکده های پزشکی و دندانپزشکی توسط مدیریت آموزشی دانشگاه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در بازه زمانی اعلام شده، انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: صرفاً ثبت نام داوطلبان فقط از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام می شود و ثبت نام داوطلبانی که از طریق سایر راه های ارتباطی معرفی شوند، مورد قبول نخواهد شد.

سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه در ادامه گفت: آزمون های پیش کارورزی و علوم پایه (پزشکی و دندانپزشکی) در محل مرکز آزمون الکترونیک واقع در ساختمان شماره 2 معاونت آموزشی به آدرس خیابان شهریار، بالاتر از بیمارستان امام علی(ع)- جنب مسجد امام علی (ع) دانشگاه برگزار خواهد شد.

دکتر وثوقی‌مطلق همچنین از ارتقا مرتبه 5 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه به مرتبه دانشیاری خبر داد و عنوان کرد: دکتر رضا شفیعی، دکتر حمیدرضا محدث حکاک، دکتر حسن نامدار احمدآباد، دکتر شاهین مافی نژاد و دکتر سیداحمد هاشمی به مرتبه دانشیاری ارتقا مرتبه یافتند.

گفتنی است؛ تعداد اعضای هیئت علمی دانشگاه در حال حاضر 211 نفر است که از این تعداد 1 نفر استاد، 15 نفر دانشیار، 144 نفر استادیار و 51 مربی هستند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز