بهره برداری از ۵۱ پروژه راهداری و آغاز عملیات اجرایی ۵ پروژه با ۱۸۹.۵ میلیارد تومان اعتبار در خراسان شمالی

۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۱۲:۴۰:۱۱
کد خبر: ۱۳۶۷۸۹۳
بهره برداری از ۵۱ پروژه راهداری و آغاز عملیات اجرایی ۵ پروژه با ۱۸۹.۵ میلیارد تومان اعتبار در خراسان شمالی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از بهره برداری از 51 پروژه راهداری با 162 میلیارد تومان اعتبار و آغاز عملیات اجرایی 5 پروژه ساختمانی و پل با 27.5 میلیارد تومان اعتبار در استان طی هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، جعفر شهامت گفت: احداث و بهسازی 120 کیلومتر راه روستایی، فرعی و اصلی شامل آسفالت 58.4 کیلومتر راه روستایی و روکش و بهسازی آسفالت 61.91 کیلومتر راه، همچنین رفع دو نقطه حادثه خیز، 5 کیلومتر روشنایی و 7 دستگاه پل در این ایام به بهره برداری می رسد.

وی افزود: در شهرستان اسفراین آسفالت محورهای روستایی توی _ حسین آباد خانکور _ جعفرآباد ( 3کیلومتر)، گپز ( 2.5 کیلومتر)، خرق_بام ( 2.3 کیلومتر)، کلاته سادات_ پلنگ دره_فریمان(5 کیلومتر) و حسن آباد (1.2 کیلومتر) و روکش و بهسازی آسفالت محور گراتی_ صفی آباد (3 کیلومتر) قابل بهره برداری است.

وی با اشاره به بهره برداری از آسفالت محورهای روستایی برزلی (2.5 کیلومتر)، قلهک_ زیدر (1.7 کیلومتر)، میلانلو (یک کیلومتر)، بارزو (1.3 کیلومتر) و زوتفتازان(1.5 کیلومتر) در شهرستان شیروان اظهارکرد: روکش و بهسازی آسفالت راه های روستایی نامانلو (یک کیلومتر)، ا... آباد (یک کیلومتر)، رباط ( 3 کیلومتر) و اوغاز(6 کیلومتر)، رفع یک نقطه حادثه خیز به طول 1.5 کیلومتر و همچنین پل شوق آباد و پل علی محمد در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

وی آسفالت محورهای روستایی قلعه محمدی_حسن آباد_ جعفرآباد به طول 1.9 کیلومتر، قتلیش_پیربز به طول 6 کیلومتر و کلاین سلولی به طول 0.8 کیلومتر در شهرستان بجنورد را از جمله پروژه هایی دانست که در این ایام بهره برداری می شود و ادامه داد: روکش و بهسازی آسفالت محور بجنورد_شیروان و بجنورد_سنخواست به طول 14 کیلومتر، اجرای سیستم روشنایی فاز اول امین ا... به طول 5 کیلومتر و احداث پل کلاته یاور و پل آقا نبی از دیگر پروژه های قابل افتتاح در این شهرستان است.

شهامت تصریح کرد: در شهرستان مانه و سملقان نیز آسفالت محورهای روستایی شیرین دره (2.2 کیلومتر)، یموق_ کهنه جلگه (1.2 کیلومتر)، قلندرتپه (0.9 کیلومتر)، زرد (3.2 کیلومتر) و توپچنار(2.2 کیلومتر) و روکش و بهسازی آسفالت پیش قلعه_ راز، کالیمانی_ باران آباد و خرتوت _یموق (8.5 کیلومتر) و پل خرتوت_ یموق افتتاح می شود.

این مسئول به بهره برداری از آسفالت شیرغان به طول 5.6 کیلومتر، فرهادان _ قوشخانه به طول یک کیلومتر و جنجال آباد به طول یک کیلومتر در شهرستان فاروج نیز اشاره کرد و گفت: آسفالت محور اشرف دره به طول 5 کیلومتر و تازه قلعه به طول 1.8 کیلومتر، روکش و بهسازی آسفالت محور سوخسو_راستقان، باغلق_ جرگلان به طول 16.15 کیلومتر و احداث پل یوقان برج و غلامان در شهرستان راز و جرگلان نیز به بهره برداری می رسد.

وی به بهره برداری از آسفالت راه روستایی منیرآباد به طول 2 کیلومتر و روکش و بهسازی آسفالت راه روستایی دشت به طول 0.36 کیلومتر در شهرستان گرمه اشاره و اضافه کرد: آسفالت محور قراجه_رباط به طول 1.6 کیلومتر، روکش و بهسازی آسفالت محور جاجرم_امیرآباد، شوقان_ جاجرم و سنخواست_ بجنورد به طول 8.9 کیلومتر و رفع یک نقطه حادثه خیز به طول 200 متر در شهرستان جاجرم نیز به مناسبت هفته دولت افتتاح می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: عملیات اجرایی ساختمان اصلی پلیس راه اسفراین_سبزوار، نمازخانه بین راهی محور بجنورد_شیروان، مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در شهرستان گرمه، احداث پل باکسی هاور در شهرستان مانه و سملقان و پل باکسی کیلوپنجه در شهرستان راز و جرگلان همزمان با هفته دولت آغاز می شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز