امام‌جمعه بجنورد: نقش نیروی انتظامی در تأمین امنیت جامعه ستودنی است

۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۲:۳۴:۰۴
کد خبر: ۱۳۸۴۸۱۱
امام‌جمعه بجنورد: نقش نیروی انتظامی در تأمین امنیت جامعه ستودنی است
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: نیروی انتظامی به‌عنوان مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران نقش مهم و ستودنی در برقراری نظم و امنیت در جامعه دارد و باید از تلاش‌های این نهاد قدردانی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان شمالی که به مناسبت هفته فراجا برگزار شد، با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب، بر اهمیت نقش امنیت در جامعه تأکید و اظهار کرد: امنیت زیرساخت تمامی فعالیت‌ها در کشور محسوب می‌شود؛ به‌گونه‌ای که همه فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بدون امنیت مختل می‌شوند.

وی با مقایسه امنیت موجود در ایران با برخی از کشورهای منطقه و جهان، تصریح کرد: ناامنی در برخی از کشورهای منطقه ازجمله عراق و افغانستان موجب شده تا مردم آن کشورها با دلهره و ترس زندگی کنند و حتی کشور آمریکا که ادعای امنیت دارد یکی از ناامن‌ترین نقاط جهان محسوب می‌شود؛ زیرا سلاح در دست بسیاری از جوانان وجود دارد و هر از گاهی ترورهای دانش آموزان در این کشور رقم می‌خورد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی افزود: مردم آمریکا کودکان خود را به مهدکودک می‌فرستند؛ اما در همین حال فردی با سلاح برای آنان دلهره ایجاد می‌کند و در مدارس نیز معلمان از دانش آموزان و افراد بیرونی می‌ترسد که این شرایط خود بدترین نوع ناامنی است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان همواره تلاش می‌کنند در ایران ناامنی ایجاد شود، غافل از اینکه نیروهای مسلح ما با جان‌فشانی و تلاش‌های شبانه‌روزی امنیت کامل را در کشور برقرار کرده و نقشه‌های آنان را نقش بر آب می‌کنند.

امام‌جمعه بجنورد با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در جامعه گفت: حمله به پایگاه بسیج، حمله به نظام است و نباید این موارد در جامعه تکرار شود.

وی با قدردانی از تلاش‌های نیروهای مسلح در ایجاد آرامش جامعه یادآور شد: این نیروها در طول چهار دهه در میدان بوده و برای تأمین امنیت جان‌فشانی کرده‌اند.

گفتنی است، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی خراسان شمالی روز شنبه در آیینی با حضور نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، استاندار و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی در محل فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

امسال به مناسبت هفته فراجا حدود هزار برنامه با شعار «پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس» برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز