نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی: راه‌حل مشکلات جامعه مطالبه گری صحیح و منطقی است

۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۳:۲۸:۳۳
کد خبر: ۱۳۹۶۹۴۹
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی: راه‌حل مشکلات جامعه مطالبه گری صحیح و منطقی است
حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به ایران اسلامی از طریق تبدیل مطالبات و خواسته‌های به‌حق مردم به اغتشاشات، گفت: راه‌حل مشکلات جامعه مطالبه گری صحیح و منطقی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری با بیان اینکه مطالبه گری حق همه مردم است، اظهار داشت: با اینکه مطالبه گری حق همه مردم است؛ اما اینکه مطالبه خود را چگونه و با چه ادبیاتی مطرح کنند، مهم است.

وی افزود: جوان متدین، بسیجی، حزب الهی و ایرانی موقعی که می‌خواهد مطالبه گری کند هدفش این است که مشکلاتی که وجود دارد با مطالبه گری صحیح و منطقی او از بین برود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری اضافه کرد: جوان ایرانی ما دنبال همان ایران قوی موردنظر مقام معظم رهبری و آرمان شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است و در نقشه دشمن بازی نمی‌کند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به ایران اسلامی، ادامه داد: تا امروز آنچه اثبات شده، این است که دشمنان تعداد بسیاری اسلحه گرم را از طریق مرزهای گوناگون وارد کشور کرده‌اند تا به آشوب‌ها دامن بزنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد: دشمنان اسلحه وارد کرده و به دست اغتشاشگر می‌دهند که با این اسلحه چه کند؟ اسلحه دست این‌ها می‌دهند که مردم را بکشند، کشته سازی کرده و فضا را ملتهب کنند و به این طریق ایران را به سوریه دیگری تبدیل کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی خطاب به دشمنان، گفت: به‌طور یقین دشمنان اشتباه فکر می‌کنند مگر می‌شود این مردم را با مردم جاهای دیگر مقایسه کرد؟ این مردم در سایه هدایت‌های مدبرانه حضرت امام خمینی (ره) و در ادامه مقام معظم رهبری بصیرت پیدا کرده و فریب توطئه‌های دشمنان خارجی و داخلی را نمی‌خورند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری در خاتمه با اشاره به تلاش دشمنان برای تبدیل مطالبات و خواسته‌های به‌حق مردم به اغتشاشات، گفت: راه‌حل مشکلات جامعه مطالبه گری صحیح و منطقی است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز