نصب و ارتقا ۴۵ سایت تلفن همراه در استان

۱۴۰۱/۰۸/۲۸ - ۱۲:۵۶:۳۶
کد خبر: ۱۴۰۰۷۵۷
نصب و ارتقا ۴۵ سایت تلفن همراه در استان
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان شمالی از نصب و راه اندازی 15سایت جدید تلفن همراه روستایی و ارتقای تکنولوژی 30 سایت از نسل دوم به نسل سوم و چهارم از محل اعتبارات دولتی و ملی و بهره مندی جمعیتی بالغ بر 41 هزار نفر از اینترنت پرسرعت، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، سید علی مرتضوی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: شتاب‌بخشی به روند اجرای شبکه ملی اطلاعات و توسعه زیرساخت های ارتباطی پایدار ، پرسرعت و امن در مناطق روستایی در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد.

وی اظهار کرد: با تخصیص سهم قابل توجهی از اعتبارات ملی و اجرای پروژه های USO در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان (خدمات عمومی اجباری) از قبیل فیبر نوری، ایجاد سایت تلفن همراه جدید روستایی و ارتقای تکنوژلوی ایستگاه نسل دوم به نسل سوم و چهارم از محل اعتبارات دولتی و ملی، تا به امروز تمام شهرهای استان از پوشش نسل های سوم و چهارم تلفن همراه برخوردارند و حدود 90 درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه تلفن همراه و شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند.
 
مرتضوی گفت: در همین راستا برای بهره مندی از ارتباطات پایدار و پرسرعت، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 15سایت جدید تلفن همراه روستایی نصب و راه اندازی شده که به تفکیک شامل 7  سایت ایرانسل، 2 سایت همراه اول و 6 سایت های وب می باشد و همچنین شاهد ارتقای تکنولوژی 30 سایت تلفن همراه از نسل دوم به نسل سوم و چهارم از محل اعتبارات دولتی و ملی بوده ایم.
 
مدیرکل ارتباطات استان جمعیت برخوردار شده از اینترنت پرسرعت در این مناطق را بالغ بر 41 هزار نفر برشمرد.
 
وی تصریح کرد: هدف نهایی از انجام این اقدامات، توسعه ارتباطات پرسرعت و استقرار دولت هوشمند و استفاده حداکثری از فناوری اطلاعات برای رفاه و آسایش بیشتر جامعه و ارتقا نظام اداری است تا از رهگذر آن، طعم شیرین فناوری بیش از گذشته به هم استانی‌ها چشانده شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز