موازی کاری دستگاه های متولی، یکی از دلایل رشد آسیب های اجتماعی

۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۲:۵۹:۵۹
کد خبر: ۱۴۰۷۱۳۴
موازی کاری دستگاه های متولی، یکی از دلایل رشد آسیب های اجتماعی
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان خراسان شمالی تلاشهای دستگاههای متولی در امر جلوگیری از رشد آسیب های اجتماعی را به دلیل موازی کاری های صورت گرفته ناموفق ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، یوسفی زرومی در حاشیه اولین همایش معاونین، مربیان پرورشی و مشاورین مذهبی مدارس آموزش و پرورش بجنورد گفت: دستگاه قضایی استان در کنار وظایف ابلاغی سازمانی و بر اساس وظایف ذاتی در زمینه رسیدگی به تظلمات، در راستای پیشگیری از گسترش آسیب های اجتماعی و کاهش ورودی پرونده به دادگستری استان، گام های موثری را برداشته است.

وی تصریح کرد: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان در این رابطه نسبت به شناسایی و احصاء کلیه آسیب های اجتماعی بویژه آسیب های دانش آموزان در مدارس استان اقدام نموده و با ارائه راهکارهای اجرایی نسبت به عملیاتی نمودن آنها اقدام خواهد نمود.

این مقام قضایی همچنین افزود: با توجه به اهمیت موضوع، این همایش که در مصوبات سومین جلسه شورای پیشگیری استان پیش بینی شده بود، با حضور جمعی از معاونین، مربیان پرورشی و مشاورین مذهبی مدارس آموزش و پرورش بجنورد در محل سالن گلشن برگزار شد.

وی یکی از اهداف برگزاری این همایش را اتخاذ تدابیر لازم بمنظور رفع مسائل و مشکلات دانش آموزان و تهیه شناسنامه جامع از آسیب های اولویتی مدارس استان برشمرد و تاکید کرد؛ ما به دنبال طرحی هستیم که از موازی کاری دستگاهها و به تبع آن هدر رفت بیت المال جلوگیری نماییم.

یوسفی زرومی در ادامه از مشاورین و معلمین که در این راستا پیشنهاداتی دارند خواست نظرات و پیشنهادات کاربردی خود را به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان ارسال نمایند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز