استاندار خراسان شمالی خبر داد: جذب صد درصدی اعتبارات تملک و دارایی در استان

۱۴۰۱/۱۰/۱۸ - ۱۲:۴۴:۳۲
کد خبر: ۱۴۲۰۲۴۹
استاندار خراسان شمالی خبر داد: جذب صد درصدی اعتبارات تملک و دارایی در استان
استاندار خراسان شمالی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان از جذب صد درصدی اعتبارات تملک و دارایی و سرمایه ای استان در سال گذشته خبر داد و گفت : مدیران دستگاه های اجرایی نباید منتظر تخصیص اعتبارات باشند بلکه قرارداد پروژه ها را منعقد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمد رضا حسین نژاد نقش مهم شورای برنامه ریزی استان را عملیاتی شدن مصوبات کارساز دانست و افزود: پیگیری مستمر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اجرایی شدن مصوبات اقدام مهمی در مسیر توسعه استان به شمار می رود که در این مسیر ارائه گزارش مقایسه ای استان با سایر استانها در حوزه اعتبارات ملی نیز می تواند گام موثری در این توسعه تلقی شود .

وی با بیان اینکه برنامه هفتم توسعه ، مسئله محور است، تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی می توانند همچنان نقطه نظرات خود را در خصوص برنامه هفتم توسعه اعلام کنند که امیدواریم جایگاه استان ها رعایت شود تا برنامه های اثر گذار ارائه شود .

دکتر حسین نژاد به نشست اخیر خود با وزیر نیرو اشاره کرد و گفت : در این نشست بر موضوع حفر چاه ها ، تجهیز آن و خطوط انتقال تاکید شد که با همدلی مدیران جهت پیگیری موضوعات مختلف ، بدون شک روند توسعه شتاب خواهد گرفت.

وی افزود : در دیدار با وزیر راه و شهرسازی موضوع تسریع در روند اجرای راه آهن بجنورد به اسفراین و بجنورد به گرگان هم در دستور کار قرار گرفته است .

دکتر حسین نژاد به حوزه اعتبارات پژوهشی دستگاه های اجرایی هم اشاره و خاطر نشان کرد: اعتبارات پژوهشی باید گره ای از مشکلات استان را باز کند لذا پروژه های پژوهشی تنها در کتابخانه ها باقی نماند .

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز