تعدیل ۲.۰۸ مگاواتی انرژی و مدیریت مصرف برق در خراسان شمالی

۱۴۰۱/۱۰/۲۸ - ۱۵:۰۵:۲۵
کد خبر: ۱۴۲۴۷۱۸
تعدیل ۲.۰۸ مگاواتی انرژی و مدیریت مصرف برق در خراسان شمالی
طرح ضربتی تعدیل روشنایی معابر شهری،بین شهری و بوستان‌های خراسان شمالی هم زمان با سراسر کشور اجرا و به تعدیل ۲.۰۸ مگاواتی انرژی و مدیریت مصرف برق در استان منجر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان از اجرای طرح ضربتی تعدیل روشنایی معابر شهری، بین شهری و بوستان ها به دلیل شدت برودت هوا خبر داد و بیان کرد: طرح ضربتی تعدیل روشنایی معابر شهری، بین شهری و بوستان ها هم زمان با سراسر کشور به طور منسجم در روزهای ۲۴ تا ۲۶ ام دی ماه در حال برگزاری است که با اجرای این طرح در خراسان شمالی، تاکنون ۲.۰۸ مگاوات کاهش مصرف با تعدیل۱۸۰۶۶ چراغ به انجام رسیده است.

حسن چاهی با اشاره به کاهش بار مصرفی استان به دلیل همکاری مردم و مدیریت مصرف انرژی، دورکاری دستگاه‌های اجرایی، همکاری مشترکین بخش های کشاورزی و صنعتی متذکر شد: با اعمال مدیریت مصرف انرژی، بار مصرفی استان در ساعت ۱۷ مورخه ۲۴ دی ماه در مقایسه با روز مشابه آن در هفته گذشته یعنی ۱۷ دی ماه ۲۷ مگاوات کاهش یافت.

وی خاطرنشان کرد: کاهش بار ناشی از دورکاری دستگاه های اجرایی ۳ مگاوات، مدیریت بار چاه های کشاورزی ۸ مگاوات، مدیریت بار صنایع داخل شهرک های صنعتی روزانه ۵ مگاوات و کاهش ۳۰ درصدی صنایع بالای یک مگا وات در استان به طور روزانه سهم زیادی را کاهش مصرف بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام

نظر شما