۴۹ طرح بهداشتی و درمانی خراسان‌شمالی در حال ساخت است

۱۴۰۱/۱۱/۰۳ - ۱۳:۲۳:۳۴
کد خبر: ۱۴۲۶۶۲۷
۴۹ طرح بهداشتی و درمانی خراسان‌شمالی در حال ساخت است
رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی خراسان‌شمالی گفت: اکنون ۴۹ پروژه بهداشتی و درمانی در استان با بیش از ۱۸ هزار متر مربع در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر سیدجواد پورنقی اظهار کرد: این پروژه ها با هدف ارتقای سلامت شهروندان در تمامی نقاط خراسان شمالی در حال اجرا است که شاخص ترین آن در حوزه درمان، احداث بیمارستان ۶۴ تخت خوابی شهرستان مرزی رازوجرگلان است.

وی افزود: بیمارستان ۶۴ تختخوابی رازوجرگلان از نیازهای اصلی این شهرستان مرزی محسوب می شود که از ۲ سال گذشته کلنگ آن بر زمین زده شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی ادامه داد: با اجرای پروژه بیمارستان ۶۴ تخت خوابی و دیگر پروژه های بهداشتی و درمانی استان بی تردید در سال های آینده شاهد رشد چشمگیری در حوزه تملک دارایی بخش سلامت خواهیم بود زیرا که با اجرای این پروژه ها برای هر یک از آن اعتبار مشخصی تعریف و جذب می شود.

پورنقی با اشاره به تخصیص ۷۴۵ میلیارد ریال اعتبار سفر رییس‌جمهور به بخش سلامت استان، گفت: این میزان اعتبار در سه مرحله جذب شد که برای احداث بیمارستان رازوجرگلان، تکمیل و تجهیز بیمارستان پورسینای آشخانه، تکمیل دانشکده داروسازی و چندین پروژه بهداشتی هزینه می شود.

وی افزود: بیمارستان پورسینای آشخانه از دیگر پروژه های درمانی مطرح در سفر رییس جمهور بود که اعتبار خوبی برای تکمیل و تسریع در ساخت آنها مصوب شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی یادآور شد: همچنین در حوزه فوریت های پزشکی و اقدامات پیش بیمارستانی نیز در سفر رییس جمهور ۲۵۰ میلیارد ریال برای احداث پایگاه های اورژانس در نظر گرفته شد.

به نقل از ایرنا

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز