پوستر هفتمین جشنواره تئاتر کوتاه خراسان شمالی رونمایی شد

۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۶:۴۷
کد خبر: ۱۴۴۴۶۳۲
پوستر هفتمین جشنواره تئاتر کوتاه خراسان شمالی رونمایی شد
آیین رونمایی از پوستر هفتمین جشنواره تئاتر کوتاه خراسان شمالی با حضور مسئولان و هنرمندان در محل مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی جاجرم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، حجت الاسلام و المسلمین سرشته سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در آیین رونمایی از پوستر هفتمین جشنواره تئاتر کوتاه استان که در مجتمع فرهنگی و هنری جاجرم برگزار شد، گفت: هنر تجلی خدای متعال است و هنر نعمتی است که به هنرمندان داده و شکر نعمت به این است که بتوانیم خدمت شایسته به مردم داشته باشیم .

وی تصریح کرد: تمرکز زدایی فعالیت های فرهنگی و هنری از اهداف ما در استان است که به شهرستانها توجه ویژه گردد و از ظرفیت و پتانسیل شهرستانها به نحو شایسته بهره گیری خواهد شد. 
سرپرست معاونت امور هنری،سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم در ادامه گفت: دبیرخانه دائمی این جشنواره در جاجرم خواهد بود و شور و نشاط هنرمندان این شهرستان همچنین ظرفیت ها و پتانسیل های هنرمندان باعث شد که این جشنواره در شهرستان جاجرم برگزار شود.
مسعود مرواری بیان داشت : عرصه هنر نمایش فرصت خوبی است تا هنرمندان دیده شوند و استعداد های نوظهور پرورش یابد .
فرماندار جاجرم هم در آیین رونمایی از پوستر جشنواره تئاتر کوتاه استان گفت :جشنواره فرصت خوبی است تا هنرمندان این رشته نظرات و ایده های خود را بیان و استعدادهای جدید رشد و نمو داشته باشد بر تلاش بیش از پیش برای میزبانی شایسته شهرستان تاکید کرد. 
مصطفی حاجی زاده اظهار کرد: خلاقیت و نوآوری در کارها باعث جذب مخاطب خواهد شد و از این طریق مسئولان در راستای افزایش زیرساخت های فرهنگی و هنری شهرستان تلاش خواهند کرد.
گفتنی است؛ هفتمین جشنواره تئاتر کوتاه استان (جوان) بیست و سوم تا بیست و پنجم اسفند ماه در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی جاجرم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما