نصب برچسب قیمت بر روی کالاها الزامی است

۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۸:۱۲
کد خبر: ۱۴۴۵۲۰۵
نصب برچسب قیمت بر روی کالاها الزامی است
حسین حاجی بگلو مدیرکل صمت استان گفت: نصب برچسب قیمت بر روی اجناس ضروری و الزامی می باشد و در صورت عدم رعایت از سوی اصناف ، با متخلفات برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، حاجی بگلو با اعلام این خبر افزود: در راستای نظارت بهینه و مطلوب بر بازار ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان و با توجه به اهمیت نقش موثر برچسب قیمت و صدور فاکتور در افزایش شفافیت بازار عرضه کالا و خدمات و بمنظور جلوگیری از تضییع حقوق مصرف کنندگان بر تمامی واحدهای صنفی و تولیدی نصب برچسب قیمت روی اجناس و ارائه صورت حساب معتبر به مشتریان ضروری و لازم الاجرا است.
وی با بیان اینکه دانستن قیمت کالا حق مسلم مصرف کنندگان است تصریح کرد: به جهت تحقق اهداف مورد نظر و کاهش تخلفات اقتصادی و جلوگیری از افزایش غیر قانونی قیمت ها و اجحاف به اقشار آسیب پذیر جامعه ، رعایت ضرایب سود مصوب ، درج قیمت و نصب نرخنامه از سوی بازرسان اداره کل صمت با جدیت رصد و پایش می شود.
مدیرکل صمت استان یادآور شد: براساس فصل هشتم قانون نظام صنفی و قانون تعزیرات حکومتی عدم درج قیمت کالا و خدمات بعنوان تخلف صنفی محسوب می شود و هم استانی های عزیز می توانند درصورت مشاهده تخلفات صنفی موارد را از طریق سامانه 124 سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات اداره کل صمت استان منعکس تا توسط بازرسان و کارشناسان مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز