الزام پیوست رسانه ای برای پروژه های عمرانی و ملی

۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۸:۳۸
کد خبر: ۱۴۴۸۱۶۱
الزام پیوست رسانه ای برای پروژه های عمرانی و ملی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی صبح امروز در شورای اطلاع رسانی استان گفت : پیوست رسانه ای برای پروژه های عمرانی و ملی استان امری ضروری است، زیرا با این پیوست شاهد همراهی ، مشارکت و مطالبه گری مردم خواهیم بود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، حسن ناهیدی یکی از راه های پاسخ دادن دستگاه های اجرایی را اطلاع رسانی به مردم دانست و افزود : با اطلاع رسانی های به موقع همراهی مردم سرعت پروژه ها را بیشتر خواهد کرد و میزان تعامل با مردم هم افزایش می یابد .

وی خاطرنشان کرد: دولت دنبال بهره وری و به اشتراک گذاشتن منافع با مردم است، لذا دستگاه های اجرایی با شناسایی پروژه های نیمه تمام می توان آن را به مردم واگذار کرد .

ناهیدی در خصوص آسیب های مواد مخدر و نقش مهم اطلاع رسانی در این حوزه نیز گفت : تخصیص اعتبار به ماده ۱۵ و ۱۶ ، اجرای طرح یاریگران زندگی ، بازرسی در ورودی های استان از مهم ترین اقدامات است که انعکاس آن توسط صدا و سیما و رسانه ها موجب فرهنگ سازی خواهد شد .

وی در ارتباط با بدحالی اخیر دانش آموزان مدارس نیز گفت : این موضوع کنترل و مدیریت شده و خوشبختانه تاکنون گزارش دیگری اعلام نشده است .

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز