هفتمین جشنواره تئاتر کوتاه خراسان شمالی در جاجرم برگزیدگان خود را شناخت

۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۶:۵۳
کد خبر: ۱۴۵۰۱۵۱
هفتمین جشنواره تئاتر کوتاه خراسان شمالی در جاجرم برگزیدگان خود را شناخت
هفتمین جشنواره تئاتر کوتاه خراسان شمالی شامگاه ۲۶ اسفندماه با معرفی و تجلیل از نفرات برتر در جاجرم به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، آیین اختتامیه هفتمین جشنواره تئاتر کوتاه استان با حضور کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اسرافیل فرج‌اللهی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور، حسین نژاد استاندار خراسان شمالی، حاجی زاده فرماندار جاجرم، تقی صادقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از مسئولان و هنرمندان استان شامگاه ۲۶ اسفندماه جاری در مجتمع فرهنگی و هنری شهید مطهری جاجرم برگزار و برگزیدگان این جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

بر اساس این گزارش؛ هیئت داوران هفتمین جشنواره تئاتر  کوتاه استان متشکل از سید محمد مداح حسینی، مهدی کشمیری و آزاده حیدرزاده، پس از بحث و تبادل نظر آرا خود را به شرح ذیل اعلام می کند:
با هدف ارج نهادن به خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی هدیه نقدی از سوی حوزه هنری استان خراسان شمالی جهت حمایت از اجرای عمومی به نمایش " جهنم سفید " به نویسندگی محمدرضا ابراهیمی و کارگردانی محمدعلی ادهمی از جاجرم اختصاص داد.
بخش نمایش های صحنه ای:
بروشور 
برگزیده عرفان عباسی برای نمایش " تخت پادشاهی " از بجنورد
بخش نمایش های خیابانی:
هئیت داوران در این بخش یک اثر را به عنوان اثر برگزیده اعلام می نماید
نمایش " کار برای بچه ها ممنوع " به نویسندگی محمد کاظم نظم آرا و کارگردانی امیرحسین اسدزاده از شهرستان جاجرم
موسیقی 
برگزیده عرفان فسنقری برای نمایش " جیغ " از اسفراین
طراحی صحنه 
برگزیده احسان یحیی آبادی برای نمایش " دریده " از جاجرم
بازیگری مرد 
رتبه سوم مشترکا به محمد رضا پاکزاد برای نمایش " میز " از بجنورد، آرین حقانی معین برای نمایش " ۴:۲۰ " از بجنورد، رتبه دوم رضا رضایی برای نمایش " نفس آخر " از جاجرم 
و رتبه اول به محمد سالار علی آبادی برای نمایش " ۴: ۲۰ از بجنورد تعلق گرفت.
بازیگری زن 
رتبه سوم مشترکا به الهه یوسفی برای نمایش "نبض بی دلیل " از بجنورد و مهتاب سازدار بر ای نمایش " تخت پادشاهی " از بجنورد اختصاص یافت، رتبه دوم به مریم شاهرودی برای نمایش " خواب سبک بوسه داغ از جاجرم و رتبه اول این بخش را هلیا یزدانی برای نمایش " جیغ " و " میز " از اسفراین و بجنورد از آن خود کرد.
نمایشنامه نویسی 
رتبه سوم علی سعادتی برای نمایش های " من بگم من بگم " و " میز " از بجنورد 
رتبه دوم مهدی میرآخورلو برای نمایش " ۴:۲۰ " از بجنورد
رتبه اول هئیت داوران انتخابی ندارد
کارگردانی 
رتبه سوم زهرا سجادی و آرین حقانی برای نمایش " جیغ " از اسفراین 
رتبه دوم علی سعادتی برای نمایش " میز " از بجنورد
رتبه اول مهدی میرآخورلو برای نمایش " ۴:۲۰ " از بجنورد
هئیت داوران نمایش نمایش "۴:۲۰" به نویسندگی و کارگردانی مهدی میرآخورلو از بجنورد  را به عنوان اثر برگزیده جشنواره به دبیر جشنواره معرفی می کند .
گفتنی است؛ امشب و همزمان با برگزاری آئین اختتامیه هفتمین جشنواره استانی تئاتر کوتا(جوان) در شهرستان جاجرم برگزیدگان بخش های مختلف معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام

نظر شما