انجام ۷۶۸ مأموریت اورژانس خراسان شمالی طی ایام نوروز

۱۴۰۲/۰۱/۰۶ - ۱۰:۱۹:۳۲
کد خبر: ۱۴۵۲۸۹۵
انجام ۷۶۸ مأموریت اورژانس خراسان شمالی طی ایام نوروز
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به انجام 768 مأموریت اورژانسی در قالب طرح سلامت نوروزی، گفت: 166 مورد از این تعداد مربوط به مسائل ترافیکی و تصادفات بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر تقی دولت‌آبادی به تشریح خدمات اورژانس بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در طرح سلامت نوروزی پرداخت و اظهار داشت: این طرح از 24 اسفند ماه سال گذشته آغاز شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ادامه داد: طی این مدت بیش از 21 هزار نفر به اورژانس مراجعه داشتند که حدود 17 هزار و 800 نفر به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی از بستری بیش از 3 هزار و 540 بیمار نیز خبر داد و افزود: 589 نفر بر اثر مشکلات گوارشی، 444 نفر بر اثر مشکلات قلبی و بیش از 2 هزار نفر بر اثر مشکلات تنفسی طی این مدت مراجعه داشتند.

دکتر دولت آبادی با اشاره به انجام 768 ماموریت اورژانسی طی این مدت، گفت: 166 مورد از این تعداد مربوط به مسائل ترافیکی و تصادفات بوده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تشریح کرد: طی این حوادث 221 نفر به بیمارستان اعزام شدند.

وی با تاکید بر اینکه 340 پرنسل اورژانس 24 ساعته خدمات به مردم ارائه می دهند، افزود: هزار و 113 نفر به 6 ایستگاه سلامت مستقر، مراجعه داشتند.

دکتر دولت آبادی خاطرنشان کرد: 3 ماموریت در راستای احیای قلبی انجام شد که در این راستا 2 خانم و یک آقا به زندگی مجدد بازگشتند.

وی با بیان اینکه در مجموع مأموریت‌های پیش بیمارستانی متاسفانه 11 نفر نیز جان باختند، اظهار کرد: طرح سلامت نوروزی با آماده‌باش کامل تمام نیروهای اورژانس تا 14 فروردین‌ماه ادامه دارد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز