ورود بیش از ۳۸۶ هزار وسیله نقلیه به خراسان شمالی

۱۴۰۲/۰۱/۰۶ - ۱۰:۳۵:۰۵
کد خبر: ۱۴۵۲۹۰۷
ورود بیش از ۳۸۶ هزار وسیله نقلیه به خراسان شمالی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از ورود 386 هزار و 210 وسیله نقلیه به این استان از 24 اسفند 1401 تا پایان 4 فروردین امسال و افزایش 10 درصدی تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمد مشتری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: در این بازه زمانی، بیش از 359 هزار خودرو از استان خارج شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 15 درصد افزایش را نشان می دهد.

وی تردد کل وسایل نقلیه در محورهای استان را بیش از 3 میلیون و 837 هزار خودرو ذکر کرد و افزود: بیشترین آمار خروجی در این مدت مربوط به ۴ فروردین با خروج بیش از 44 هزار خودرو همچنین محور پر ترافیک در ۲۴ساعت گذشته، چمن بید جنگل گلستان (چشمه خان) و آشخانه _ بجنورد (بیدک) بوده است.

وی اظهارکرد: طی شبانه روز گذشته، محورهای شیروان – بجنورد (بجنورد) و بالعکس ، بجنورد _آشخانه بیدک) و شیروان بجنورد_سیساب، پرترددترین محورهای استان به ثبت رسید.

مشتری با اشاره به این که 4.67 درصد ترددها در محورهای استان مربوط به خودروهای سنگین بوده است، ادامه داد: سرعت متوسط خودرو از ابتدای اجرای طرح نوروزی (24 اسفند 1401) تا ۴ فروردین امسال ۸۱ کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است همچنین در این مدت ۵.۷ درصد وسایل نقلیه سرعت غیر مجاز داشته اند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز