در ایام نوروز، پوشش ارتباطی دو روستای دیگر خراسان شمالی تامین شد

۱۴۰۲/۰۱/۱۰ - ۱۰:۴۰:۲۹
کد خبر: ۱۴۵۴۲۶۵
در ایام نوروز، پوشش ارتباطی دو روستای دیگر خراسان شمالی تامین شد
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان شمالی از نصب و راه اندازی 2 سایت جدید تلفن همراه روستایی در شهرستانهای مانه و سملقان و فاروج از محل اعتبارات دولتی و ملی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، سید علی مرتضوی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت های ارتباطی و خدمات فناوری اطلاعات در روستاها به منظور کاهش شکاف دیجیتالی و سهولت در زندگی و کسب و کار روستاییان به ویژه برای دریافت خدمات دولت هوشمند، بانکداری الکترونیک، کشاورزی هوشمند، رونق گردشگری و بومگردی و آموزش مجازی، از ایجاد پوشش پوشش ارتباطی دو روستای استان خبر داد.

مرتضوی با اعلام این خبر گفت: با نصب و راه اندازی  دو سایت جدید، روستای قزل لر شهرستان مانه و سملقان با 143 خانوار و جمعیتی بالغ بر 646 نفر  و روستای جنجال آباد شهرستان فاروج با 28 خانوار و جمعیتی بالغ بر 105 نفر از پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت با کیفیت و پایدار برخوردار شدند و اهالی این دو روستا همزمان با عید نوروز، طعم شیرین فناوری اطلاعات را چشیدند.
 
مدیرکل ارتباطات استان افزود: نصب و راه اندازی این سایت ها با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال از محل طرح USO وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فراهم شده است.
 
وی تصریح کرد: تامین پوشش و اتصال همه روستاهای بالای 20 خانوار در سطح استان به شبکه ملی اطلاعات در دستور کار قرار دارد.
انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز