سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری خواستار کاهش نظام بروکراسی اداری شد

۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۰:۲۵:۵۱
کد خبر: ۴۱۹۳۷۸
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری خواستار کاهش نظام بروکراسی اداری شد
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری خراسان شمالی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خواستار کاهش نظام بروکراسی اداری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمود دلپسند با بیان این مطلب اظهار داشت:یکی از اهداف اصلی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی باید کاهش نظام بروکراسی اداری و ایجاد سهولت و روان سازی کارها باشد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه کاهش نظام بروکراسی اداری مختص بانک ها نیست؛ افزود: برای کوتاه تر شدن مسیر فرآیندها و حذف واسطه ها بین شعبات شهرستانها نیز باید به دنبال کاهش بروکراسی اداری باشیم تا سرمایه گذاران با رغبت بیشتری امور و فعالیت های خود را انجام دهند.

دلپسند خاطرنشان کرد: متاسفانه بسیاری از واحدهای تولیدی استان در تملک بانک‌ها قرار دارند که این موضوع یکی از موانع رونق در اقتصاد کشور و تولید می باشد ، لذا بانک ها ضمن رعایت شرایط اقتصادی این واحدهای تولیدی می توانند تضامین و وثائق اسناد اراضی کشاورزی و منازل روستایی را نیز مورد پذیرش قرار دهند چرا که بانک ها باید به دنبال جلب اعتماد و اطمینان به این سرمایه گذاران باشند.

وی تصریح کرد: یکی از چالش های مهم این واحدهای تولیدی این است که بنا بر اعتقاد سرمایه گذاران ، بانک ها از کارشناسانی بهره میگیرند که در راستای منافع بانک ها قدم بر می دارند که باید برای این مساله و معضل، سریع تر راهکاری اتخاذ شود و حتی می توان در این مسیر از وجود دو کارشناس نیز کمک گرفت تا به سرمایه گذاران اطمینان خاطر داد.

دلپسند در پایان اظهار داشت: امیدواریم در سایه اقتصاد مقاومتی به دنبال کاهش نظام بروکراسی و مرتفع کردن مشکلات سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی قدم های موثری را برداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز