استاندار خراسان شمالی؛

نقش مهم رسانه ها باید صداقت و صراحت در بیان مطالب باشد

۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۰۹:۰۸:۳۰
کد خبر: ۴۲۰۵۳۵
نقش مهم رسانه ها باید صداقت و صراحت در بیان مطالب باشد
استاندار خراسان شمالی گفت:رسانه های استان در انجام کار خود با مردم صداقت و صراحت داشته و مردم را از روند پیشرفت پروژه ها نیز با تکیه بر عامل صداقت، آگاه سازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، سید علی اکبر پرویزی در نشست بررسی مسائل و مشکلات رسانه های خراسان شمالی ضمن قدردانی از تلاش های مجموعه رسانه ها اظهار داشت:تلاش مجموعه رسانه ها به معنای فعال کردن حوزه های مختلف است که کار باارزشی تلقی میشود.

وی خاطرنشان کرد: رسانه ها در افکار، اندیشه و باور جامعه اثرگذار هستند و باید وظیفه خود که همان انعکاس اخبار با رعایت صداقت، سرعت و دقت و سلامت است را به نحو مطلوب انجام دهند.

وی همچنین به تلاش رسانه های استان در بحث سفر رییس جمهور و کاروان تدبیر و امید نیز اشاره داشت و ادامه داد : به رغم نوع نوشتاری برخی گزارش های رسانه ها، همیشه از این فرصت در جهت رفع مشکلات استان بهره گرفته ایم و پیگیری های لازم را نیز انجام داده ایم.

پرویزی همچنین تاکید بسیاری بر صداقت رسانه ها با مردم نیز داشت.

استاندار خراسان‌شمالی همچنین از تشکیل کمیته بررسی مشکلات رسانه‌های استان در استانداری با مسوولیت یکی از حوزه‌های سیاسی و فرهنگی اجتماعی   وبرخی از نمایندگان مدیران رسانه های استان خبر داد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز