فینال رقابتهای فوتسال "جام رمضان" در مانه و سملقان با حضور مدیر کل ورز ش و جوانان استان برگزار شد

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۰۹:۵۱:۴۶
کد خبر: ۴۲۲۲۶۰
فینال رقابتهای فوتسال جام رمضان در مانه و سملقان با حضور مدیر کل ورز ش و جوانان استان برگزار شد
فینال مسابقات فوتسال جام رمضان "گرامیداشت 3 هزار شهید خراسان شمالی" در شهرستان مانه و سملقان با حضور امین رشید لمیر مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار و با شناخت تیمهای برتر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، فینال رقابتهای فوتسال جام رمضان یادواره 3 هزار شهید خراسان شمالی با حضور امین رشید لمیر مدیر کل ورزش و جوانان استان ، عباس شاهی معاون توسعه امور ورزش و محمد حسین احمدی معاون توسعه منابع و  پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان برگزار و تیمهای برتر در این مسابقات معرفی شدند.

شاهی معاون توسعه امور ورزش استان در حاشیه این رقابتها در محل سالن تختی شهر آشخانه گفت: در طی ایام ماه مبارک رمضان از کلیه مسابقات ورزشی در شهرستانهای استان بازدید و پیشرفت فیزیکی اماکن ورزشی هر شهرستان بررسی می شود.

شاهی خاطر نشان کرد: مدیر کل ورزش و جوانان در این سفر از روند ساخت و ساز و پیشرفت فیزیکی استخر مانه و سملقان نیز بازدید کرد .

معاون توسعه امور ورزش استان گفت: دیدار با فرمانداران و معاونین و مسئولان شهرستانی ، بازدید از مسابقات ورزشی ماه مبارک رمضان و بررسی پیشرقت پروژه های ورزشی استان از جمله برنامه های است که در سفر مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی به شهرستانهای استان مد نظر قرار گرفته شده است.

شایان ذکر است مدیر کل ورزش و جوانان استان بیش از این با سفر به شهرستانهای فاروج و شیروان از مسابقات ورزشی در ایام ماه مبارک رمضان  در این دو شهرستان بازدید کرد.

در پایان رقابتهای فوتسال گرامیداشت 3 هزار شهید خراسان شمالی در شهرستان مانه و سملقان که با حضور 13 تیم در محل سالن تختی آشخانه برگزار شد ،  تیم املاک پارسه در جایگاه نخست ایستاد و تیمهای نساجی یاسمن و تیم شهرآباد کرد در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز