رئیس اتاق اصناف بجنورد ؛

بجنورد میزبان همایش روز ملی اصناف

۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۲:۱۵:۰۵
کد خبر: ۴۲۴۶۳۹
بجنورد میزبان همایش روز ملی اصناف
رئیس اتاق اصناف بجنورد اظهار کرد : بجنورد میزبان همایش روز ملی اصناف می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمود اسدی با بیان اینکه این همایش یکشنبه در 20 تیرماه برگزار می‌شود بیان کرد: در این همایش از کسبه خوش‌نام، پیشکسوتان، افرادی که شئون اسلامی و نیز چارچوب‌های نظام صنفی را رعایت کرده‌اند تقدیر به عمل می‌آید.

وی در ادامه با اشاره به مشکلاتی که در صدور پروانه کسب رستوران‌های بین‌راهی و سفره‌خانه‌های سنتی وجود داشت افزود: تا پیش‌ازاین تمامی اقدامات موجود از طریق ادارات میراث فرهنگی انجام می‌شد و موازی کاری‌هایی پیش می‌آمد که با همکاری مسئولان رفع شد و اکنون صاحبان این اماکن باید پروانه کسب خود را از اتاق اصناف اخذ کنند.

رئیس اتاق اصناف بجنورد درباره فعالیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در مرکز استان نیز گفت: از مسئولان درخواست می‌کنیم ظرفیت و گنجایش استان را در افزایش تعداد فروشگاه‌های زنجیره‌ای در نظر بگیرند.

اسدی با بیان اینکه مخالف فعالیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیستیم افزود: اما این فعالیت‌ها باید کنترل شود و برای افزایش آن‌ها نظر کارشناسان صنعت و معدن و اتاق اصناف را جویا شوند ، چرا که تاکنون تعداد بسیاری از کسبه ما به علت کساد شدن بازارشان به‌ویژه در بخش مواد غذایی پروانه کسب خود را باطل کرده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز