بازدید معاون توسعه امور ورزش استان از اردوی تیم ملی فوتوالی

۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۹:۲۲:۱۷
کد خبر: ۴۳۰۶۲۱
بازدید معاون توسعه امور ورزش استان از اردوی تیم ملی فوتوالی
عباس شاهی معاون توسعه امور ورزش استان از اردوی آمادگی تیم ملی فوتوالی در بجنورد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، عباس شاهی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان ضمن حضور در محل اردوی تیم ملی فوتوالی از تمرینات این تیم در محل شهربازی بجنورد بازدید کرد.

شاهی در حاشیه این بازدید گفت: تیم ملی فوتوالی جهت حضور در بازیهای المپیک ریو از 21 تیر ماه لغایت 24 تیرماه در بجنورد در اردو به سر می برد.

وی به حضور تعدادی از بازیکنان خراسان شمالی در این اردو اشاره کرد و گفت: با توجه به حضور نفرات اول فوتوالی کشور در این اردو و با هماهنگی های صورت گرفته تعدادی از بازیکنان فوتوالی استان نیز جهت آمادگی بیشتر در کنار ملی پوشان حضور دارند تا ضمن کسب تجربیات بیشتر با آخرین قوانین فوتوالی نیز آشنا شوند.

جعفر حاج صفری سرمربی تیم ملی فوتوالی نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر ویژه از هیئت انجمن ورزشی و کمیته فوتوالی گفت: تیم ملی فوتوالی تا قبل از اعزام به مسابقات برزیل 4 مرحله اردو در خراسان شمالی ، سمنان ، مازندران و ساری برگزار خواهد کرد .

وی خاطر نشان کرد: رشته فوتوالی در این دوره از مسابقات المپیک به صورت آزمایشی در ریو شرکت خواهد کرد و در صورت استقبال مناسب از سوی تماشاگران در المپیک 2020 ژاپن به صورت رسمی در این بازیهای مهم حضور خواهد داشت.

وی کشورهای تایلند در آسیا و کشورهای برزیل ، نیوزیلند و استرالیا را رقبای اصلی ایران در این مسابقات دانست .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز