ریس سازمان صداوسیما کشور؛

کار اجرایی بدون وجود رسانه به موفقیت نخواهد رسید

۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۰۸:۲۶:۴۰
کد خبر: ۴۳۳۱۲۴
کار اجرایی بدون وجود رسانه به موفقیت نخواهد رسید
رییس سازمان صداوسیما کشور گفت:کار اجرایی بدون وجود حضور رسانه ها به موفقیت نمی رسد و هر اقدامی نیازمند همکاری و تعامل متقابل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، علی عسکری اظهار داشت:رسانه ها با تعامل دستگاه های اجرایی می توانند مسیر پیشرفت را فراهم آورند و لذا برای هر تصمیم استاندار در هر حوزه ای، رسانه ملی و صداوسیمای خراسان شمالی پای کار و همراه خواهند بود.

وی با بیان اینکه نخستین نمایندگی خبرگزاری صدا و سیمای کشور در سطح استان در خراسان شمالی راه اندازی شده، گفت: راه اندازی خبرگزاری صدا و سیما از پدیده های جدید می باشد که برای اولین بار در این استان تشکیل شده است.

عسکری همچنین در بخش دیگر سخنان خود از صالحی استاندار خراسان شمالی بعنوان فردی باسابقه،باتجربه، مثبت اندیش و اهل تعامل عنوان کرد و ادامه داد:استانداری با تراز بالا و درجه یک وارد این استان شده که امیدواریم در سایه این استاندار شاهد سیر صعودی استان خراسان شمالی در سطح کشوری باشیم.

وی در ادامه اضافه کرد:دستگاه های اجرایی و رسانه نیز در این مسیر همراه استاندار خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه باید تدابیری بر معضل بیکاری جوانان اندیشیده شود، خاطرنشان کرد:نباید جوانان این استان به سمت حاشیه های شهر تهران کشانده شوند چرا که مهاجرت به سایر استانها آسیب های جدی را به دنبال خواهد داشت بنابراین مدیران خراسان شمالی در زیر مجموعه استانداری می توانند در این مسیر از کوششی دریغ نکنند.

عسکری همچنین رسانه ملی را پیشکسوت تحقق شعار امسال دانست و اظهار داشت:تبلیغ استفاده از کالاهای ایرانی و خریداری این کالاها از وظایف مهم رسانه ملی  و در راستای تحقق شعار امسال است .

وی با بیان اینکه هر دستگاهی در هر زمینه ای از جمله فرهنگی، اقتصادی و سایر موارد بخواهد فعالیت کند به رسانه ها نیاز دارد افزود: همه اقدامات در سطح کشور با تعامل همه دستگاه ها و رسانه ها انجام می شود.

وی افزود: رسانه باید در اجرایی برنامه ها و پروژه ها از جمله حوزه کشاورزی، صنعت، دامپروری همراه مسوولان و مردم باشد و صدای مردم را به گوش مدیران برساند و همچنین ضرورت ها را توسط مدیران در جامعه تبیین کند.

عسکری همچنین به انتقال سایت جدید صدا و سیمای خراسان شمالی نیز اشاره کرد و گفت: مکان جدید هم اکنون دور از شهر است اما به علت دوری از شهر و ایجاد ایستگاه های پر قدرت برای سلامتی شهروندان بهتر است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز