رئیس کمیته پاورلفتینگ استان خبر داد:

برگزاری مسابقات تک حرکت لیفت خراسان شمالی با ثبت رکورد جدید کشوری

۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۰۸:۴۹:۵۹
کد خبر: ۴۳۳۱۴۸
برگزاری مسابقات تک حرکت لیفت خراسان شمالی با ثبت رکورد جدید کشوری
نیکو نژاد رئیس کمیته پاورلفتینگ استان از برگزاری مسابقات تک حرکت لیفت در خراسان شمالی با ثبت رکورد جدید کشوری در بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، مسابقات تک حرکت لیفت بدون لوازم با حضور 95 شرکت کننده از خراسان شمالی و استانهای خراسان جنوبی ، رضوی ، گرگان ، سمنان و گلستان در محل سالن ملت بجنورد با ثبت رکورد جدید کشوری برگزار شد.

علی نیکو نژاد مسئول کمیته پاور لفتینگ استان ضمن اشاره به حضور چشمگیر شرکت کنندگان از باشگاه های خراسان شمالی و استانهای مجاور گفت: مسابقات تک حرکت لیفت بدون لوازم  یادواره 3 هزار شهید استان در حالی در محل سالن ملت بجنورد به پایان رسید که رکورد کشوری بخش جوانان در وزن 83 کیلو گرم توسط نیما درخشان نماینده گرگان به مقدار 20 کیلو گرم ارتقاء پیدا کرد .

وی خاطر نشان کرد: در پایان این رقابتهای یک روزه و در بخش تیمی در رده سنی جوانان تیم علم و قدرت از جاجرم اول شد و تیمهای بیا تو و پاسارگارد هر دو از بجنورد در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

در بخش تیمی و در رده سنی نوجوانان تیم بیا تو از بجنورد با 65 امتیاز در سکوی نخست ایستاد و تیمهای علم و قدرت جاجرم و تیم کاپ مشهد با کسب 50 و 33 امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در رده سنی بزرگسالان نیز تیم گرگان اول شد و تیمهای بیا تو و اتحادیه طلا و جواهر سبزوار دوم و سوم شدند.

در بخش انفرادی این مسابقات و در رده سنی نوجوانان در وزن 53 کیلو گرم حسین قادری به مقام قهرمانی رسید ، در 59 کیلو گرم مجید برغمدی اول شد و در 66 کیلو گرم امین نور حسینی عنوان نخست را به خود اختصاص داد.

در 74 کیلو گرم حسین ریحانی اول شد و مهدی مین باشی در وزن 83 کیلو گرم در سکوی نخست ایستاد همچنین در 105 کیلو گرم امین فرج زاده اول شد و محسن رحیمی در 93 کیلو گرم به مقام قهرمانی رسید در سنگین وزن این رده سنی نیز ابوالفضل ابراهیم زاده اول شد.

در رده سنی جوانان در وزن 59 کیلو گرم رامین حلاج به مقام قهرمانی رسید ، در 66 کیلو گرم حبیب خیری اول شد و در 74 کیلو گرم امیر جان محمدی عنوان نخست را به خود اختصاص داد.

در 83 کیلو گرم نیما درخشان از گرگان با مهار وزنه 290 کیلو گرم ضمن ارتقاء رکورد کشور اول شد و امید شاکری در وزن 93 کیلو گرم در سکوی نخست ایستاد همچنین در 105 کیلو گرم امید قاسم زاده اول شد و محسن میرزایی در 120 کیلو گرم به مقام قهرمانی رسید .

در رده سنی بزرگسالان در وزن 59 کیلو گرم علی اکبر نیا به مقام قهرمانی رسید، در 66 کیلو گرم احمد بطیاری اول شد و در 74 کیلو گرم صمد مصطفایی عنوان نخست را به خود اختصاص داد.

در 83 کیلو گرم ادریس ابراهیمی اول شد و سعید برزگر در وزن 93 کیلو گرم در سکوی نخست ایستاد همچنین در 105 کیلو رضا نیک آفرین اول شد و مظاهر آوندی فردر 120 کیلو گرم به مقام قهرمانی رسید .

در مستر 2 عبدالعلی حسینی ، محمد خواجه و مهدی سری به ترتیب در اوزان 66 ، 93 و 120 کیلو گرم اول شدند.

در مستر 1 رمضان زاهدی در 100 کیلو گرم ، ذالفقار پازوکی در 93 کیلو گرم و مسعود گرگین در 120 کیلو گرم به مقام اول رسیدند.

نیکو نژاد ضمن تقدیر و تشکر از اداره کل ورزش و جوانان استان ، اداره ورزش و جوانان بجنورد و هیئت بدنسازی  خراسان شمالی گفت: رسول حق پور ، حمید شرفی ، صادق نیازی ، علی نیکو نژآد ، حمید گلستانی ، دانیال وحیدی و مصطفی رحمانی قضاوت این مسابقات را بر عهده داشتند.

در پایان این مسابقات که با حضور ابراهیم هزار جریبی مدیر کل پست استان و مسئولان استانی برگزار شد نیما درخشان به عنوان اورال مسابقات برگزیده و کاپ قهرمانی را بالای سر برد ، همچنین به تیمها و نفرات برتر نیز لوح قهرمانی اهداء شد.

علی نیکو نژاد همچنین از برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ بدون لوازم  قهرمانی باشگاه های شرق کشور در  22 مرداد ماه به میزبانی بجنورد خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز