مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی؛

دو برابر شدن ظرفیت پذیرش متقاضیان تسهیلات ازدواج

۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۱:۰۱:۵۸
کد خبر: ۴۵۲۶۰۰
دو برابر شدن ظرفیت پذیرش متقاضیان تسهیلات ازدواج
مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی از دوبرابر شدن ظرفیت پذیرش متقاضیان تسهیلات ازدواج خبر داد.

مجید اسدی فر در نشست خبری با اعلام این خبر همچنین اظهار کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات ازدواج می توانند در سامانه ثبت نام کنند که بانک مسکن آماده پرداخت این تسهیلات است.

اسدی فر خاطر نشان کرد: بانک مسکن خراسان شمالی از پایان مرداد ماه سال 92 تا تیرماه سال 95 به هزار و 274 فقره پرونده مبلغ 46 میلیارد و 210 میلیون ریال تسهیلات ازدواج پرداخت کرده است.

وی همچنین به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی نیز اشاره کرد و گفت: این بانک از پایان مرداد ماه سال 92 تا تیر ماه سال 95 به 27 فقره مبلغ دو میلیارد و 990 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی پرداخت کرده است.

وی در ادامه با اشاره به تسهیلات پرداخت بانک مسکن به متقاضیان احداث و یا خرید مسکن در استان اعلام کرد: این بانک از پایان مرداد سال 92 تا تیرماه سال 95 مبلغ دو هزار و 54 میلیارد و 188 میلیون ریال تسهیلات مختلف شامل مشارکت مدنی، فروش اقساطی، قرض الحسنه، جعاله، مرابحه و مضاربه در زمینه مسکن به متقاضیان پرداخت کرده است.

اسدی فر به تسهیلات پرداختی از محل حساب صندوق پس انداز یکم برای مسکن اشاره داشت و گفت: طی سال جاری 729 فقره حساب برای دریافت این تسهیلات در بانک مسکن افتتاح شد تا مبلغ 124 میلیارد و 926 میلیون ریال به این متقاضیان تسهیلات اعطا شود.

وی خاطر نشان کرد: از نیمه دوم خردادماه تاکنون به 10 فقره تقاضا، تسهیلات حساب صندوق پس انداز یکم پرداخت شده است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: طی سال جاری از محل حساب صندوق پس انداز ممتاز بانک مسکن نیز 18 میلیارد و 400 میلیون ریال اوراق مسکن به متقاضیان فروخته شده است.

افزون بر این، این مسئول به تسهیلات مسکن مهر نیز اشاره داشت و گفت: بانک مسکن خراسان شمالی از پایان مرداد ماه سال 92 تا تیر ماه سال جاری 317 میلیارد ریال برای احداث هفت هزار و شش واحد مسکن مهر پرداخت کرده است.

وی همچنین اعلام کرد: در سال جاری در نشستی که در شورای مسکن کشور برگزار شد، این شورا با کاهش نرخ سود تسهیلات مسکن مهر در منطقه گلستان شهر بجنورد که دارای شهرداری مستقل است از هفت درصد به چهار درصد موافقت کرد که این دستورالعمل از دوم تیر ماه سال جاری برای تسهیلاتی که قسط بندی می شوند در دستور کار محاسباتی این بانک قرار گرفته است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز