کوروش خسرویار با رای حداکثری اعضاء در سمت خود ابقاء شد

۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۰۱:۵۱:۴۵
کد خبر: ۴۵۴۷۵۱
کوروش خسرویار با رای حداکثری اعضاء در سمت خود ابقاء شد
کوروش خسرویار به مدت 4 سال به عنوان رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، مجمع انتخابات رئیس هیئت جودو و کوراش استان  برگزار و کوروش خسرویار با رای حداکثری اعضاء به مدت 4 سال به عنوان رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی انتخاب شد.
دکتر امین رشید لمیر در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای هیئت جدو و کوراش در 4 سال گذشته گفت: این هیئت با ارائه برنامه مدون کوتاه مدت و بلند مدت از جمله هیئت های موفق استان در 4 سال گذشته است و نگاه اداره کل ورزش و جوانان به رشته جودو نگاهی المپیکی است.
رئیس ورزش و جوانان با اشاره به  علل عدم موفقیت تیم ملی جودو در رقابتهای ریو خاطر نشان کرد: امیدواریم با مشخص شدن رئیس جدید فدراسیون جودو ، شاهد موفقیت تیم ملی در المپیک 2020 باشیم که این امر نیازمند برنامه ریزی بلند مدت و کوتاه مدت در اولین فرصت ممکن است.
وی خراسان شمالی را از جمله خواستگاه های اصلی جودو و کوراش دانست و گفت: کشتی با چوخه ، جودو و کوراش با فرهنگ مردم استان عجین شده است و این استان پتانسیل حضور در المپیک و کسب مدال را دارد.
رئیس اداره کل ورز ش و جوانان استان در ادامه این نشست ضمن انتقاد از عدم ارائه برنامه عملیاتی توسط برخی از هیئت های ورزشی تاکید کرد: علی رغم تاکید و نامه نگاری فراوان از سوی معاونت ورزش ، متاسفانه برخی از هیئت های ورزشی در ارائه برنامه کوتاه مدت و بلند مدت کوتاهی می کنند که در صورت ادامه این روند با روسای کم کار برخورد جدی خواهد شد.
دکتر رشید لمیر از برگزاری جشن تجلیل از قهرمانان ورزشی سال 94 و 95 خبر داد و گفت: در آینده نزدیک آئین تجلیل از مدال آوران ، قهرمانان و مربیان نمونه استان در سال 94 و 95 برگزار خواهد شد.
کوروش خسرویار رئیس هیئت جودو و کوراش استان نیز در این نشست ضمن ارائه برنامه های عملیاتی هیئت در 4 سال آینده از حضور رشته کوراش در بازیهای آسیایی 2018 خبر داد و گفت: بیش از 90 درصد از برنامه های هیئت در 4 سال گذشته محقق شد و در برنامه های آینده علاوه بر میزبانی مسابقات کشوری و شرکت در رقابتهای برون مرزی، فعال سازی هیئت های ورزشی در کلیه شهرستانهای استان و کسب سهمیه المپیک 2020 در دستور کار است.
در پایان این نشست کوروش خسرویار با کسب 16 رای از 16 رای ماخوذه به مدت 4 سال به ریاست دوباره هیئت جودو و کوراش استان انتخاب شد.
کوروش خسرویار دارای دان 5 رشته جودو و از داوران بین المللی رشته کوراش است و عضویت تیم ملی جوانان و دانشجویان ایران را در کارنامه ورزشی خود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز