نائب رئیس شرکت زیارتی عتبات عالیات در خراسان شمالی ؛

ضرورت ثبت‌نام زائران اربعین خراسان شمالی در سامانه سماح

۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۵:۱۵:۴۶
کد خبر: ۴۵۶۶۱۸
ضرورت ثبت‌نام زائران اربعین خراسان شمالی در سامانه سماح
نائب رئیس شرکت زیارتی عتبات عالیات در خراسان شمالی گفت: ثبت‌نام زائران کنگره اربعین حسینی استان در سامانه سماح ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ،محمدرضا یزدان پناه اظهار کرد: ثبت‌نام زائران از 16 مرداد امسال آغازشده و عموم علاقه‌مندان می‌توانند به صورت مستقیم در سامانه سماح به نشانی اینترنتی samah.haj.ir نام‌نویسی کنند.

وی بیان داشت: همچنین زائران می‌توانند یا مراجعه به دفاتر و شرکت های خدمات زیارتی مجاز به منظور مراسم معنوی پیاده‌روی اربعین حسینی ثبت‌نام کنند.

نائب رئیس شرکت زیارتی عتبات عالیات در خراسان شمالی بیان داشت: همه پیش‌بینی‌های لازم در ستاد کمیته مرکزی اربعین در راستای برگزاری آیین باشکوه اربعین حسینی در نظر گرفته‌شده است.

وی با اشاره به استقبال مردم استان برای حضور در کنگره اربعین حسینی تصریح کرد: به طور حتم استقبال برای اعزام به پیاده‌روی کربلا از سوی مردم استان نشان‌دهنده شور و حال حسینی،عشق و ارادت مردم این خطه به آن امام بزرگوار است.

نائب رئیس شرکت زیارتی عتبات عالیات در خراسان شمالی همچنین از مردم خواست تا نام‌نویسی را به‌روزهای آخر موکول نکنند.

وی با اشاره به‌ضرورت ثبت‌نام زائران کنگره اربعین حسینی خراسان شمالی در سامانه سماح  برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: همه مشتاقان حضور در زیارت اربعین حسینی می‌بایست به منظور عزیمت به این سفر وارد سامانه شده که امیدواریم علاقه‌مندان ثبت‌نام خویش را در این روزها انجام دهند و نام‌نویسی را به‌روزهای آخر موکول نکنند.

یزدان پناه با برشمردن اجباری شدن بیمه زائران گفت: براساس مصوبه ستاد اربعین پوشش بیمه‌ای زائران اربعین اجباری است.

به گفته نائب رئیس شرکت زیارتی عتبات عالیات در خراسان شمالی امسال با یکی از شرکت های بیمه رایزنی شده است و همه زائران با پرداخت رقم اندکی زیرپوشش بیمه ای قرار می‌گیرند.

یزدان پناه همچنین از متقاضیان عتبات عالیات درخواست کرد به هیچ عنوان به افراد و کاروان های غیرمجاز اعتماد نکنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز