نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

قهرمانان و پهلوانان نمادهای ملی و نمایندگان ملت ایران در عرصه های بین المللی هستند

۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۴:۱۹:۲۹
کد خبر: ۴۵۷۴۶۷
قهرمانان و پهلوانان نمادهای ملی و نمایندگان ملت ایران در عرصه های بین المللی هستند
آیت الله یعقوبی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد در آئین تجلیل از قهرمانان و نام آوران ورزش استان، پهلوانان و قهرمانان ورزشی را نمادهای ملی و نمایندگان ملت ایران در عرصه های بین المللی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی پهلوانان را نمادهای ملی و استانی عنوان کرد و گفت: اقتدار ملی ایران با پیروزی ورزشکاران و پهلوانان ورزشی در عرصه های بین المللی آشگار می شود و به واقع پهلوانان نمادهای ملی و نمایندگان ملت ایران در عرصه های بین المللی هستند.
وی ذکر یا علی و یا ابوالفضل ورزشکاران در مسابقات برون مرزی را از جمله حرکتهای مناسب فرهنگی در جهت ترویج اخلاق و مرام پهلوانی عنوان کرد و گفت: ورزشکارانی که با ذکر ائمه اطهار در میادین ورزشی افتخار آفرینی می  کنند و با سجده شکر میدان را ترک می کنند ضمن کسب سکوهای قهرمانی اخلاق و مرام پهلوانی را نیز تبلیغ می کنند که این حرکات از ارزش والای اخلاق و فرهنگی برخوردار است.
آیت الله یعقوبی امام جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی توانائیهای علمی و جسمی را 2 مولفه جوان انقلابی دانست و گفت: تقویت بصیرت ، توانمندی جسمی و گره زدن ارزش با ورزش در کنار هم از جمله وظایف اداره کل ورزش و جوانان است.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی سرمایه انسانی را بالاترین ثروت انقلاب عنوان کرد و خاطر نشان کرد: سرمایه انسانی بالاترین ثروت انقلاب و نظام است و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه رشادتهای جوانان بصیر و انقلابی بیمه می شود.
امام جمعه بجنورد در ادامه این نشست به جایگاه و نقش جوانان در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: منکر ستیزی و معروف گستری از دیگر شاخص های جوانان است و نظام و انقلاب امروز به جوانان مدافع حرم و حریم  نیاز دارد تا با صیانت از حریم ولایت و خون شهداء از آرمانهای انقلاب محافظت کنند.
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز