فرماندار شهرستان فاروج:

اخلاق مداری و روحیه پرسشگری سازنده از خصوصیات یک خبرنگار پویاست

۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۱:۴۵:۰۹
کد خبر: ۴۷۷۰۷۴
اخلاق مداری و روحیه پرسشگری سازنده از خصوصیات یک خبرنگار پویاست
فرماندار فاروج در نخستین نشست صمیمی با اصحاب رسانه این شهرستان گفت: اخلاق مداری و داشتن روحیه پرسشگری سازنده از خصوصیات یک خبرنگار پویاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، هادی رجایی نیا با اشاره به اهمیت حرفه خبرنگاری خاطرنشان کرد: با توجه به حضور خبرنگاران در عرصه های مختلف و ایجاد ارتباط با مردم،بایستی با حضور فعالانه در کارگروه های تخصصی شهرستان و ارائه نظرات تاثیرگذار باشند.

وی افزود: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان برای انتقال مسائل و مشکلات مردم و اقدامات دستگاههای اجرایی هستند.

فرماندار فاروج ارتباط مستمر مدیران دستگاه های اجرایی با خبرنگاران را امری ضروری دانست و اظهار داشت: اصحاب رسانه بایستی با انعکاس و اطلاع رسانی صحیح و صادقانه در اعتلا و توسعه همه جانبه شهرستان سهیم باشند.

رجایی نیا، توجه ادارات را به نقش روابط عمومی و فعالیت کارشناسان فعال در این حوزه امری مهم برشمرد و خواستار تشکیل شورای روابط عمومی و رسانه در سطح شهرستان شد.

رئیس شورای اداری شهرستان فاروج پس از شنیدن مشکلات خبرنگاران خاطر نشان کرد: کارخبرنگاری هرچند سخت و پر مشقت می باشد اما ورود به این عرصه مستلزم عشق و علاقه فراوانی است که خوشبختانه در روحیه خبرنگاران این شهرستان وجود دارد.

رجایی نیا عنوان کرد: ارتباط نزدیکی با خبرنگاران خواهیم داشت و مدیران دستگاههای اجرایی هم وظیفه دارند این ارتباط را داشته باشند.

وی در پایان از زحمات و تلاشهای خبرنگاران این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

 در این نشست جواد نظری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج هم به ارائه گزارشی از مشکلات حوزه اطلاع رسانی و فعالیت خبرنگاران پرداخت و گفت: خبرنگاران بدون هیچ چشم داشتی همواره در راستای اطلاع رسانی برنامه های مختلف به ویژه برنامه های فرهنگی و هنری تلاش می کنند.

گفتنی است؛ خبرنگاران ایرنا، صدا و سیما و روزنامه خراسان هم سوالات و مشکلات موجود خود را در این بخش بیان کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز