قائم مقام ستاد سرشماری نفوس و مسکن در دیدار با استاندار:

سرمایه گذاری های خوب صورت گرفته در پسابرجام نشان دهنده موفقیت برجام در عرصه های مختلف است

۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۳۱:۰۸
کد خبر: ۴۹۱۹۳۹
سرمایه گذاری های خوب صورت گرفته در پسابرجام نشان دهنده موفقیت برجام در عرصه های مختلف است
استاندار خراسان شمالی گفت : سرمایه گذاری های خوب صورت گرفته در پسابرجام نشان دهنده موفقیت برجام در عرصه های مختلف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ،محمدرضا صالحی در جلسه شورای برنامه ریزی استان به آثار مثبت برجام در سطح کشور اشاره داشت و افزود: سرمایه گذاری های خوب صورت گرفته در پسا برجام نشان دهنده موفقیت برجام در عرصه های مختلف است و باید دانست که برجام یک توافق بین المللی است و تمدید یک جانبه تحریم ها از سوی دولت آمریکا غیر قانونی است.

وی با توجه به گزارش عملکردی ارائه شده از سوی سازمان توسعه گردشگری و فرهنگی استان اشاره داشت: تهیه سند توسعه گردشگری استان در راستای توسعه فرهنگ و تاریخ استان الزامی است.

وی گفت: باید در این سند ذکر شود که در شاخص ها کجا قرار داریم و در آینده به چه شاخصی باید دست یابیم و همچنین حفاری ها، سمینار ها و سایر برنامه ها در حوزه گردشگری و فرهنگی نیز باید در این سند مشخص شود.

صالحی در خصوص پروژه ترسیب کربن مشارکت مردمی را ضروری دانست و گفت: تقویت نقش مردم و تعامل بین دستگاهی در راستای اجرا و برنامه ریزی دستاوردهای کمی و کیفی این پروژه مورد تاکید است.

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار داشت: اعتبارات محدود و طرح ها نامحدود است بنابراین باید طرح ها را اولویت بندی کنیم و با توجه به برنامه به آنان بپردازیم.

صالحی ادامه داد: سیاست های کلی کشور در برنامه ششم توسعه مبتنی بر اسناد توسعه استان ها است و بنابراین تدوین سند آمایش استان مطابق با سیاست های دولت جهت ارتقا و توسعه استان الزامی است.

وی اظهار کرد: اگر سند توسعه و برنامه نداشته باشیم به صورت روزه مره کارها را پیش خواهیم برد.

در ادامه همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه خراسان شمالی گفت: سند آمایش این استان در ارزیابی ها رتبه قابل قبول کسب کرده است.

حسن نادری اظهار داشت: از نظر محتوایی و سایر موارد این سند مورد قبول واقع شده است اما تا نهایی شدن تغییرات لازم نیز داده می شود و مدیران و مسوولان استانی باید مطابق با این سند اقدام نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز