معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان‌شمالی مطرح کرد:

حماسه نهم دی، اوج بصیرت انقلابی ملت ایران

۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۱۷:۱۹
کد خبر: ۴۹۲۹۴۳
حماسه نهم دی، اوج بصیرت انقلابی ملت ایران
ایرانی در ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی گفت: مردم جلوتر از نخبگان، از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی در ستاد بزرگداشت حماسه نهمحماسه نهم دی، اوج بصیرت ملت ایران در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی دی، با اشاره به اهمیت تحلیل و تبیین حماسه نهم دی گفت:  مردم ایران در شرایط و فضایی غبار آلود، راه صحیح را تشخیص دادند و به همین دلیل حماسه نهم دی، از ارزش و اهمیت مضاعفی برخوردار شد.

محمد تقی ایرانی با بیان اینکه حرکت نهم دی ماه، حرکتی از جنس انقلاب در برابر یک جنگ پیچیده روانی و تمام عیار بود، افزود: آمریکا به عنوان بزرگترین دشمن ملت در فتنه انگیری ناکام ماند و با نقض برجام و رای همه جانبه به تحریم ایران، ضعف خود را به دنیا ثابت کرد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه حماسه 9 دی، حرکتی خود جوش، مردمی و متفاوت بود گفت: رسانه های خارجی وابسته به جریان خبری غرب، در طول هشت ماه، با تمام توان، علیه نظام و ملت ایران جوسازی کردند، به گونه ای که حتی نخبگان سیاسی و برخی مسئولان در تحلیل وقایع و تصمیم گیری دچار تردید و تعلل شدند و این مردم بودند که در آن شرایط سخت و حساس، پرچم دفاع از انقلاب و ارزش ها و آرمان های امام را در دست گرفتند و به میدان آمدند و حماسه 9 دی را رقم زدند. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی هم در نشست این ستاد با بیان اینکه حماسه نهم دی، خروش انقلابی یک ملت در مقابل معارضان و آشوب گرانی بود که امنیت کشور را تهدید می کردند گفت: حماسه نهم دی امسال با شرایط خاص منطقه و جهان، با شکوه و عظمت بیشتری برگزار می شود.

حجت الاسلام محمدعلی سالاری افزود: حفظ وحدت از موضوعاتی است که باید در بزرگداشت حماسه نهم دی مورد توجه قرار گیرد و از این فرصت برای تشریح لزوم وحدت و جلوگیری از اختلاف و تفرقه به درستی استفاده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز