توسعه ورزش همگانی در استان در دستور کار است

۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۳:۰۲:۵۳
کد خبر: ۴۹۳۳۰۹
توسعه ورزش همگانی در استان در دستور کار است
خسرو منعمی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی در مجمع انتخابات هیئت ورزشهای همگانی استان: توسعه ورزش همگانی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان استان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، خسرو منعمی مدیر کل ورزش و جوانان خراسا شمالی در مجمع انتخابات رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان گفت: ارتقاء ورزش همگانی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان است و ورزش های همگانی در تمام سطوح باید رشد و توسعه پیدا کند.
وی در این نشست که با حضور غلامرضا کمانه نائب رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی در بجنورد برگزار شد گفت: نظارت بر عملکرد و فعالیت روسای هیئت های ورزشی از جمله وظایف اعضاء است و در صورت مشاهده هر گونه کم کاری و کوتاهی از سوی رئیس هیئت ورزشی با برگزاری مجمع فوق العاده، روسای کم کار باز خواست خواهند شد.
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه را از جمله اهداف اصلی ورزش دانست و گفت: رشته های ورزش همگانی ظرفیت ایجاد شور و نشاط در جامعه و ترویج سلامتی را دارا هستند و تلاش می شود با ایجاد بسترهای لازم در اماکن مختلف استان این رشته های پایه توسعه پیدا کنند.
غلامرضا کمانه نائب رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی نیز در این نشست از ابلاغ سند توسعه ورزشهای همگانی به استانهای کشور خبر داد و گفت: خراسان شمالی از جمله قطب های ورزش همگانی در کشور است و در بسیاری از رشته های ورزشی این هیئت پیشگام بوده است.
نائب رئیس فدراسیون همگانی پیشرفت ورزش همگانی در خراسان شمالی را نیازمند فعالیت دلسوزانه مربیان و فعالان عرصه ورزش دانست و بر ترویج این رشته در سطح جامعه تاکید کرد.
در پایان این نشست مجید جودت با کسب 17 رای از 18 رای ماخوذه به عنوان رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان انتخاب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز