مشاور عالی و مدیرکل حوزه استاندار خراسان شمالی:

باید فضای جامعه متناسب با خواسته های جوانان باشد

۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۲۷:۴۵
کد خبر: ۵۰۲۴۷۰
باید فضای جامعه متناسب با خواسته های جوانان باشد
مشاور عالی و مدیرکل حوزه استاندار خراسان شمالی گفت:امورات و فضای جامعه متناسب با خواسته های جوانان امروز باشد تا بتوانیم شکاف ایجاد شده بین نسل هار ا ازبین ببریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، مهرداد ابراهیمی  در مراسم اختتامیه هفته پژوهش وتجلیل از اعضای کمیته علمی واجرایی همایش بانکداری اسلامی در شیروان افزود:احیای اعتماد بین نسل های اجتماع از وظایف اساتید ودانشجویان است.

وی به دنبال علم و دانش بودن وداشتن بینش واعتقاد برای انجام امور را از وظایف دانشجویان واساتید دردانشگاه عنوان کرد.

ابراهیمی ادامه داد:کوشش وتلاش،همدلی وهمزبانی درراستای ایجاد وحدت برای مبارزه با دشمنان از دیگر وظایف دانشگاهیان است.

وی همچنین ادامه داد:داشتن امید بین مردم از شرط های موفقیت جامعه است وافزود: باید نقاط قوت خود در جامعه را برای داشتن امید در دل مردم تقویت کنیم که این نیز از وظایف دانشگاهیان است.

مهرداد ابراهیمی عدالت را در جامعه از عوامل مهم موفقیت برشمرد و افزود:مدیریت برتوقعات و داشتن توقعات مناسب با داشته های امروز جامعه برای جلوگیری از هرج ومرج ها،فروپاشی خانواده ها،فروپاشی اخلاق لازم وضروری است که راه جلوگیری،پیشگیری وپیش بینی از آن دردانشگاه با آگاهی بخشی از طریق برگزاری نشست ها حاصل خواهد شد.

وی ادامه داد:خراسان شمالی دارای پتاسیل های زیادی است که باید فرصت ها شناسایی شوند تا درراستای توسعه همه جانبه وپایدار استان گام های موثرتری برداشته شود.

ابراهیمی از دانشجویان و اساتید دانشگاه خواست تا با پژوهش محوری در شناسایی فرصت ها و توانمندی ها ورود کنند تا شاهد توسعه استان درزمینه های مختلف باشیم.

وی با اشاره به جایگاه افکار عمومی ومردم بیان کرد: افکار عمومی باید درخصوص فعالیت های انجام شده ونتایج آن درزمینه های مختلف آگاه باشد.

مهرداد ابراهیمی تبلیغات در برگزاری همایش ها را مهم توصیف کرد و اظهار کرد: ارتباط با مردم درجامعه برای اطلاع از فعالیت های انجام شده دولت بسیار مهم است.

وی افزود:باید تهدید های نرم افزاری،سخت افزاری،فرهنگی واجتماعی درفضای دانشگاه را با برنامه ریزی به فرصت تبدیل کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز