معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی:

انقلاب اسلامی حامی بزرگ را از دست داد

۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۱:۴۱:۲۰
کد خبر: ۵۰۵۱۳۰
انقلاب اسلامی حامی بزرگ را از دست داد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت : با رحلت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، انقلاب اسلامی ایران یکی از حامیان بزرگ خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمدتقی ایرانی با عرض تسلیت ارتحال رئیس مجمع تشخیص نظام به مردم ایران و خراسان شمالی اظهار داشت: آیت الله رفسنجانی اسوه مجاهدت، صبر و مبارزه بود و با رفتن او یکی از تئورسین ها از میان ما رفت.

وی افزود:آیت الله رفسنجانی در تاریخ مبارزه ملت ایران با رژیم شاه از سال 42 همواره در کنار امام راحل ره و رهبر معظم انقلاب بود و مردم ما شاهد جان فشانی ها و حضور اثر گذار وی در پیروزی و شکل گیری انقلاب و پس از آن در دوران جنگ تحمیلی بودند.

ایرانی تصریح کرد: ایشان در دوران جنگ تحمیلی به عنوان جانشین فرمانده کل قوا نقش ارزنده ای در پیش برد اهداف نظام داشتند و در نماز جمعه ها نیز همواره برای مردم روحیه بخش بودند.

وی خاطرنشان کرد:آیت الله رفسنجانی همواره در کنار رهبر معظم انقلاب و مورد اعتماد ایشان بود و معظم له از وی، به عنوان یاردیرین و رفیق شفیق امام راحل یاد کرده و درگذشت ایشان را جانکاه توصیف کرده است و این عبارات توسط رهبری برای فردی به کار برده نشده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: آیت الله رفسنجانی هرگز از اصول خود و ارزش های انقلاب و اسلام دست برنداشت و هیچ گاه از آرمان های امام راحل دست نکشید.

وی افزود:او، در برهه ای از زمان غریبانه و مظلومانه مورد تهمت و فشار و تنگنا قرار گرفت اما برای آبروی ایران و نظام آبرو گذاشت، او امیرکبیر عصر حاضر ایران بود که توانست با مشی انقلاب و نگاه مترقی که از امام راحل به او رسیده بود ایران را محافظت کند.

ایرانی اظهار داشت:آیت الله رفسنجانی مورد اعتماد امام راحل و همراه وفادار رهبر بود و هیچ گاه مردم را فراموش نکرد.

به گفته وی اکنون دوستان از درگذشت این ستون انقلاب سوگوارند و دشمنان انقلاب از اینکه نظام اسلامی ایران یکی از حامیان انقلاب از دست رفته خوشحال هستند.

وی افزود: دشمنان براین خیال هستند که اکنون کارشان در مبارزه با انقلاب سهل تر شده است اما مردم ما در سایه رهبری های رهبرمعظم انقلاب همواره در حفظ نظام کوشا هستند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز