پروژه ساخت میدان امام رضا (ع) برای بار دوم به مناقصه گذاشته شده است

۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۲:۵۵:۴۳
کد خبر: ۵۰۶۸۰۸
پروژه ساخت میدان امام رضا (ع) برای بار دوم به مناقصه گذاشته شده است
شهردار بجنورد در ارتباط با ساخت میدان امام رضا(ع) در بجنورد گفت: از آنجایی که در صدد هستیم تا در این میدان المانی نصب شود که گویای شهر بجنورد باشد پروژه ای تعریف شد که در دوره پیشین اجرای این طرح به مناقصه گذاشته شده اما به علت تخلفی که صورت گرفته بود شورای شهر آن را باطل اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ،وی افزود: در دوره مدیریت بنده این پروژه یک مرتبه به مناقصه گذاشته شد اما کسی شرکت نکرد و برای بار دوم به مناقصه گذاشته شده است که هنوز به پایان نرسیده است.

دژهوت ادامه داد: در صورتی که در این دور از مناقصه نیز کسی شرکت نکند شهرداری مجاز به ترک تشریفات خواهد بود و پروژه به پیمانکار متقاضی واگذار می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که باید میدان و فضای سبز آن تا پایان نیمه نخست سال جاری و ساخت المان تا پایان سال به اتمام می‌رسید اما هنوز هیچ فضای سبزی ایجاد نشده است، توضیح داد: از آنجایی که برای نصب المان نیاز به ورود ماشین آلات سنگین به داخل میدان بوده ایجاد فضای سبز به بعد از نصب المان موکول شد تا تردد ماشین آلات به فضای سبز خسارت وارد نکند.

وی همچنین با بیان اینکه شهر بجنورد با مشکلات عدیده‌ای مواجه است و از سوی وضعیت مالی و درآمدی شهرداری برای حل این مشکلات نامطلوب است، اظهار کرد: با این وجود شهرداری به فکر حل مشکلات به صورت ساختاری و با رویکرد توسعه شهری است اما متاسفانه بعضا نه تنها با این نهاد همکاری نمی‌شود بلکه گاهی چوب لای چرخ آن نیز گذاشته می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز