شهرداری ۴۰ میلیارد ریال به ماشین‌سازی اراک بدهکار است

۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۳:۰۲:۰۷
کد خبر: ۵۰۶۸۱۴
شهرداری ۴۰ میلیارد ریال به ماشین‌سازی اراک بدهکار است
شهردار بجنورد در خصوص بدهی شهرداری به شرکت ماشین سازی اراک بیان کرد: این نهاد 40 میلیارد ریال به این شرکت بدهکار است که برای پرداخت این بدهی تعدادی واحد در بلوک های آرام به فروش رسیده که به محض اختصاص این پول، بدهی این شرکت پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ،کیوان دژهوت با اشاره به حجم بدهی‌های شهرداری گفت: متاسفانه هماهنگی و همکاری بین مردم، ادارات و شهروندان آنچنان که باید وجود ندارد، عوارض نوسازی یکی از منابع درآمدی شهرداری است که برخی شهروندان از پرداخت آن خودداری می‌کنند.

وی افزود: طبق قانون شهرداری این اجازه را دارد که به علت عدم پرداخت این عوارض، آب، برق و یا گاز را قطع کند اما شهرداری چنین کاری نمی‌کند.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری بجنورد از ادارات و نهادهای دولتی نیز مطالبات فراوانی دارد، اظهار کرد: به عنوان مثال یکی از این ادارات دانشگاه علوم پزشکی استان است ، اما هیچ گاه نسبت به پلمپ کردن بیمارستان در حال ساخت این شهر اقدام نکرده‌ایم چون معتقدیم اگر حتی یک روز هم بیمارستان زودتر به بهره‌برداری برسد به نفع مردم شهر است.

وی در خصوص بازگشایی‌‌ها در شهر، بیان کرد: بازگشایی در شهر با قدرت ادامه دارد و به عنوان مثال دو باب منزل در بلوار استقلال بازگشایی شده و یک باب منزل نیز در انتهای خیابان قیام به زودی بازگشایی می‌شود.

به گفته وی توافق برای بازگشایی در خیابان شهید حامدی انجام شده و به زودی این امر انجام می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز