آئین تجلیل از چهره ماندگار رشته آمادگی جسمانی و فعالان هیئت ورزش‌های همگانی خراسان شمالی برگزار شد

۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۰:۴۴:۲۷
کد خبر: ۵۱۴۲۲۰
آئین تجلیل از چهره ماندگار رشته آمادگی جسمانی و فعالان هیئت ورزش‌های همگانی خراسان شمالی برگزار شد
صدیقه وفایی به‌عنوان چهره ماندگار هیئت همگانی استان در سال 95 معرفی و تقدیر شد / 85 نفر از فعالان هیئت ورزش‌های همگانی استان خراسان شمالی تجلیل شدند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، آئین تجلیل از چهره ماندگار رشته آمادگی جسمانی و 85 نفر از فعالان خانواده بزرگ هیئت ورزش‌های همگانی خراسان شمالی با حضور امیر مجد آرا رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار شد.
 
علی مجد آراء رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در این مراسم که در بجنورد برگزار شد گفت: معرفی چهره‌های ماندگار در ورزش ازجمله برنامه‌های اثرگذار در سطح فدراسیون همگانی است و این چهره‌ها به‌عنوان الگوی مناسب به جوانان باید معرفی شوند.
 
وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های هیئت همگانی خراسان شمالی در بسط و گسترش رشته همگانی در سطح استان از برگزاری همایش بین‌المللی ورزش همگانی با حضور 22 کشور در 29 بهمن‌ماه در تهران خبر داد و گفت: جایگزین کردن موسیقی سنتی و بومی، محلی به‌جای موسیقی غربی ازجمله حرکت‌های اثرگذار هیئت خراسان شمالی در کشور است و از گروه ایروبیک این استان جهت اجرای برنامه در این همایش بین‌المللی دعوت به عمل خواهد آمد.
 
خسرو منعمی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی نیز در این همایش ایجاد شورونشاط در جامعه را از جمله اهداف اصلی ورزش عنوان و خاطرنشان کرد: مربیان و خانواده بزرگ هیئت همگانی در خراسان شمالی ظرفیت‌های مناسب برای ایجاد شورونشاط و سلامتی در جامعه ورزش و جوانان است و این موضوع وظیفه ما را در قبال جامعه ورزش و جوانان دو صدچندان می‌کند.
 
در ادامه این همایش صدیقه وفایی به‌عنوان چهره ماندگار رشته همگانی در استان خراسان شمالی معرفی و تجلیل شد.
 
صدیقه وفایی بنیان‌گذار رشته آمادگی جسمانی در خراسان شمالی، رئیس هیئت همگانی آمادگی جسمانی، مربی یوگا، اولین داور بسکتبال استان و از چهره‌های فعال در رشته همگانی است.
 
همچنین در پایان این نشست 85 نفر از فعالان رشته همگانی، پیشکسوتان ورزش‌های همگانی، حامیان ورزشی همگانی ( نقی صادقی مدیریت فروشگاه بزرگ ملورین و مهندس امیدوار مدیریت فروشگاه پیوند رایانه )، روسای ادارات ورزش و جوانان استان، 12 کمیته فعال همگانی، خبرنگاران ورزشی، همیاران ورزش همگانی، باشگاه‌های نمونه استان، نائب رئیسان فعال هیئت ورزش‌های همگانی استان، 30 نفر از مربیان فعال، 13 ورزشکار برتر هیئت همگانی در سال 95 و مربیانی که در سال 95 موفق به اخذ مدرک آمادگی جسمانی شدند تقدیر به عمل آمد.
 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز