برگزاری نمایشگاه انقلاب در۶۰ آموزشگاه استان در دهه فجر

۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۱:۵۲:۰۳
کد خبر: ۵۱۴۲۹۵
برگزاری نمایشگاه انقلاب در۶۰ آموزشگاه استان در دهه فجر
در این نمایشگاه دانش آموزان به روایت گری از دستاوردهای انقلاب و نیز به تصویر کشیدن اقدامات رژیم شاهنشاهی می پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، براتعلی حاتمی : در این ایام همچنین همایش رای اولی ها نیز برگزار می شود که بیش از پنج هزار رای اولی با تکلیف سیاسی خود آشنا می شوند.

وی در ادامه از افتتاح چند مدرسه در ایام دهه فجر  امسال در استان خبر داد و افزود: در این دهه 150 کانون دانش آموزی هلال احمر در مدارس استان افتتاح می شود.

وی افزود:  67 برنامه طی دهه فجر امسال در دو هزار مدرسه استان اجرا می شود.

‌حاتمی با بیان اینکه در هر مدرسه پنج عنوان برنامه اجرا می شود افزود: بر این اساس پیش بینی می شود بیش از 10 هزار برنامه در مدارس استان اجرایی شود.

مسئول کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد بزرگداشت دهه فجر خراسان شمالی نیز گفت: در نخستین روز از دهه فجر امسال، سرود یکهزار و 357 نفری توسط دختران و در روز 22 بهمن نیز یکهزار و 357 نفر از دانش آموزان پسر، این برنامه را اجرا می کنند.

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت دهه فجر خراسان شمالی نیز پخش ویژه برنامه عطربهاران را از برنامه های پیش بینی شده در سیمای صداو سیمای این استان عنوان کرد وافزود:برنامه های قاب آزاد و سلام آبادی هم با رویکرد دهه فجر پخش می شود.

علیرضا رونقی از حضور کاروان انقلاب در شهرستان های مختلف طی این دهه خبر داد وخاطرنشان کرد:کاروان انقلاب هر روز در یک شهرستان حضور پیدا کرده و برنامه های مختلفی را اجرا می کند.

وی درباره برنامه های رادیو در دهه فجر گفت: دنگ کرمانج از جمله برنامه های است که در رادیو به مناسبت دهه فجر پخش می شود.

نماینده کمیته ورزش و جوانان ستاد گرامیداشت دهه فجر استان نیز از اجرای 350برنامه به مناسبت دهه فجر توسط این کمیته در این ایام در استان خبر داد.

بروهی گفت: در راستای برگزاری برنامه‌های این کمیته اخیرا  شاهد اجرای جشنواره استعدادیابی در استان بودیم.

وی تصریح کرد: این برنامه ورزشی در سالن علیدخت مرکز استان خراسان شمالی برگزار که اساسا برنامه خوبی بود.

وی همچنین برگزاری مسابقات پرس سینه شرق کشور با حضور سه استان کشور در بجنورد را برشمرد و افزود: مسابقات کشتی باچوخه جام دهه فجر در مرکز استان هم در 15 بهمن برگزار می‌شود.

جانشین کمیته ورزش و جوانان ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی برگزاری مسابقات کارکنان دولت،برپایی مسابقات مختلف ورزشی را از دیگر برنامه‌های کمیته ورزشی ستاد گرامیداشت دهه فجر استان عنوان کرد.

به گفته وی برگزاری مسابقات ورزش‌های بومی و محلی با حضور چهار استان در ارکان هم به همین مناسبت پیش‌بینی‌شده است.

بروحی افتتاح طرح استخر شنای مانِه و سملقان را هم به مناسبت دهه فجر برشمرد و گفت: این طرح 99 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اخیرا هم برخی تجهیزات آن نصب‌شده است.

این مسؤول گفت: افزون بر این طرح استادیوم 19مهر هم آماده افتتاح بوده که قرار است تا با حضور رئیس‌جمهور بهره‌برداری شود.

بروهی حضور هیات های ورزشی در 12 بهمن و 22بهمن را برشمرد و گفت: ورزشکاران در کنار سایر اقشار در برنامه‌های دهه فجر استان حضوری پرشور خواهند داشت

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز