فرماندار گرمه خواستار افزایش اعتبارات اشتغال زایی در حوزه صندوق کار آفرینی شد

۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۲۹:۳۰
کد خبر: ۵۴۲۷۸۳
فرماندار گرمه خواستار افزایش اعتبارات اشتغال زایی در حوزه صندوق کار آفرینی شد
فرماندار و رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان گرمه با بیان اینکه در حوزه سرمایه گذاری, اشتغال و کارآفرینی مسائل را همه روزه بررسی می کنیم، گفت:در حوزه کارآفرینی خواستار افزایش اعتبارات اشتغالزایی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ،علی محمدزاده در کارگروه اشتغال  و سرمایه گذاری این شهرستان اظهار داشت: شرکت سرمایه گذار آلمانی مطالعات لازم در خصوص پروژه نیروگاه بادی مرغزار با سرمایه گذاری 200 میلیون یورو را به اتمام رسانیده که با توجه به همکاری خوب منابع طبیعی در آزادکردن زمین و تعامل دیگر دستگاه ها امیدواریم اقدامات اولیه آن هر چه زودتر صورت گیرد.

وی ادامه داد:مطالعاتی در خصوص نیروگاه خورشیدی درشهر درق در حال انجام است که با اجرای این طرح ها سرمایه گذاری عظیمی در شهرستان صورت می گیرد.

وی در ادامه بیان کرد:در حوزه روستایی و کشاورزی در شهرستان اقدامات خوبی صورت گرفته که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

محمدزاده با بیان اینکه تامین آب همواره یکی از مهمترین اولویت ها در شهرستان است، گفت:در بحث استخرهای ذخیره آب در سطح روستاها اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته که با ایجاد این استخرها هم به ذخیره آب کمک می شود و هم با پرورش ماهی می توان زمینه اشتغال زایی را فراهم کرد.

محمدزاده حوزه صنعت و معدن را یکی دیگر از بخش هایی عنوان کرد که حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی می تواند کمک زیادی به آن نماید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز