با حضور دبیر کل فدراسیون بسکتبال:

رئیس هیئت بسکتبال خراسان شمالی انتخاب شد

۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۲:۵۲:۵۲
کد خبر: ۵۴۹۶۸۱
رئیس هیئت بسکتبال خراسان شمالی انتخاب شد
مهدی غفوریان با کسب حداکثری آراء به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت بسکتبال استان خراسان شمالی انتخاب شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، مجمع انتخاب رئیس هیئت بسکتبال استان خراسان شمالی با حضور دکتر علی توفیق دبیر کل فدراسیون بسکتبال و خسرو منعمی مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی برگزار و مهدی غفوریان با کسب حداکثری آراء به‌عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.
دبیر کل فدراسیون بسکتبال در این نشست که صبح امروز دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه در بجنورد برگزار شد گفت: برگزاری اردوهای رده سنی پایه ازجمله برنامه‌های بلندمدت فدراسیون بسکتبال در چند سال اخیر است و تاکنون بیش از یک هزار 600 جوان مستعد در سطح کشور شناسایی‌شده‌اند.
وی طرح مربی پروری و شناسایی مربیان مستعد را از دیگر برنامه‌های فدراسیون بسکتبال دانست و خاطرنشان کرد: دوره‌های خاص مربیگری با حضور مربی خارجی در سطح کشور آغاز و به‌زودی در خراسان شمالی نیز این دوره آغاز خواهد شد.
خسرو منعمی مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این نشست رشته ورزشی بسکتبال را ازجمله رشته‌های مردمی و دانشگاهی عنوان کرد و اظهار داشت: بسکتبال در خراسان شمالی نیازمند یک شوک دوباره جهت بازگشت به‌روزهای اوج خود است و امیدواریم با تشکیل کادر جدید این هیئت، شاهد رونق دوباره رشته بسکتبال در استان باشیم.
وی در ادامه تأکید کرد: کلیه هیئت‌های ورزشی در استان باهدف شناسایی استعدادهای جوان ملزم به عقد قرارداد با آموزش‌وپرورش هستند و تمام اماکن ورزشی خراسان شمالی نیز در روزهای جمعه جهت برگزاری مسابقات استفاده خواهد شد.
وی در ادامه خواستار برگزاری مسابقات لیگ بسکتبال در استان خراسان شمالی شد و گفت: با توجه به تجهیز و راه‌اندازی خوابگاه ورزشی هیچ مشکلی برای برگزاری مسابقات لیگ در استان نداریم و از برگزاری مسابقات مختلف در استان استقبال خواهیم کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی ضمن اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت‌ماه سال جاری گفت: حضور در پای صندوق‌های رأی وظیفه شرعی و ملی هر ایرانی است و جامعه ورزش و جوانان استان نیز بار دیگر با خلق حماسه‌ای دیگر در 29 اردیبهشت‌ماه پیام انقلاب را به جهانیان صادر خواهند کرد.
در پایان این نشست مهدی غفوریان با کسب 15 رأی از 15 رأی مأخوذه به مدت چهار سال به‌عنوان رئیس هیئت بسکتبال استان انتخاب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز