مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی:

واگذاری مجتمع های فرهنگی وهنری موجب ارتقاء کمی و کیفی فعالیت ها شده است

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۳:۴۵:۰۷
کد خبر: ۵۵۳۱۶۷
واگذاری مجتمع های فرهنگی وهنری موجب ارتقاء کمی و کیفی فعالیت ها شده است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: واگذاری مجتمع های فرهنگی وهنری موجب ارتقاء کمی و کیفی فعالیت های فرهنگی وهنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، حسین فرخنده در کارگروه برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر امور مجتمع های فرهنگی وهنری شهرستان های استان اظهار داشت: تشکیل اینگونه جلسات و همفکری و هم افزایی در راستای اجرای برنامه های فرهنگی وهنری موجب پیوند هر چه بیشتر اجزاء اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد شد.

وی  با بیان اینکه هر چیزی که موجب پیوند و ارتباط باشد ثمرات خوبی خواهد داشت، افزود: هدف ما در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی هم افزایی و تعامل هر چه بیشتر با جامعه فرهنگی وهنری و اعتلای فرهنگ و هنر استان است.

فرخنده به واگذاری مجتمع های فرهنگی وهنری پنج شهرستان استان اشاره و اذعان داشت: این امر موجب ارتقاء کمی و کیفی فعالیت های فرهنگی وهنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شده است که وظیفه و رسالت ما هم تشویق و حمایت از مدیران مجتمع های فرهنگی وهنری به منظور اجرای هرچه بهتر برنامه های فرهنگی و هنری می باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: هر چقدر بتوانیم زمینه حضور ومشارکت هنرمندان در برنامه های مختلف فرهنگی و هنری را فراهم کنیم شاهد برپایی هرچه بهتر این برنامه ها خواهیم بود.

حسین فرخنده در ادامه با اشاره به اینکه تعدادی از مجتمع های فرهنگی وهنری شهرستان ها مجهز به امکانات پخش فیلم شده اند، افزود: افتتاح سینمای خصوصی در استان به همت یکی از موسسات فرهنگی وهنری نیز  اقدام برجسته ای است.

وی به اهمیت جایگاه موسیقی مقامی اشاره و اظهار کرد: می بایست در اجرای موسیقی مقامی اولویت با هنرمندان بومی و محلی استان باشد.

در ادامه مدیران مجتمع های فرهنگی وهنری به ارائه برنامه ها، نظرات و پیشنهادات خود در راستای فعال شده هر چه بهتر و بیشتر مجتمع های فرهنگی و هنری پرداختند.

گفتنی است؛ مجتمع های فرهنگی وهنری بجنورد، شیروان، اسفراین، تیتکانلو و مانه و سملقان به بخش خصوصی واگذار شده است. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز