برنامه های جشن رمضان٩٦ در خراسان شمالی تشریح شد

۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۱۵:۰۷
کد خبر: ۵۵۶۰۸۷
برنامه های جشن رمضان٩٦ در خراسان شمالی تشریح شد
دبیرشورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی خراسان شمالی برنامه های جشن رمضان سال ٩٦ را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ،حسین فرخنده در جلسه شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی استان اظهار داشت: برگزاری این جلسه موجب آگاهی از فعالیت  دستگاه های عضو شورا در راستای برنامه ریزی هر چه بهتر برای اجرای فعالیت های قرآنی  در ماه مبارک رمضان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای توسعه و ترویج هر چه بیشتر فعالیت های قرآنی از ابزار هنر استفاده می کنیم، تصریح کرد: هر یک از دستگاه های عضو این شورا دارای ابزارهایی هستند که می بایست برای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی به کار بگیرند.

فرخنده تاکید کرد: می بایست برای هم افزایی و با هم کارکردن در راستای فعالیت های قرآنی بیشتر تمرین کنیم تا این امر موجب توسعه هر چه بهتر فرهنگ قرآنی در استان شود.

وی برپایی نمایشگاه های قرآن کریم در شهرستان های استان، برگزاری محافل و مجالس انس با قرآن، نشست ها و کارگاه های علمی و تخصصی، اجرای نمایش خیابانی، برگزاری مسابقات از قرآن و نهج البلاغه و اهداء جوایز، آیین تجلیل از فعالان قرآنی و برگزاری جلسات تفسیر و تدبردر قرآن را از اهم برنامه های جشن رمضان در سال ٩٦  برشمرد.

فرخنده، اکران فیلم، شب شعر و قصه های قرآنی، تعویض رایگان مصحف های فرسوده قرآن کریم، برگزاری نمایشگاه علمی هنری اعجاز علمی قرآن کریم و رصد ستارگان، کتابت و خوشنویسی قرآن کریم، کارگاه اجرای زنده هنری (طراحی نقاشی)، راه اندازی غرفه های بخش کودک و نوجوان و تولید و اجرای تواشیح و سرود را از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای جشن رمضان سال جاری نام برد.

گفتنی است، در این جلسه هریک از اعضای جلسه به ارائه نظرات، پیشنهادات و برنامه های خود در راستای برگزاری برنامه های جشن رمضان پرداختند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز