رئیس ستادانتخابات شهرستان بجنورد؛

هیچکس حق دخالت در امور شعبه را ندارد

۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۴:۴۴:۳۳
کد خبر: ۵۵۸۳۰۴
هیچکس حق دخالت در امور شعبه را ندارد
رئیس ستادانتخابات شهرستان بجنورد گفت : هیچکس حق دخالت در امور شعبه را ندارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ،  دکترثمینی درجلسه دوره آموزشی نمایندگان فرماندار در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهربجنورد گفت: شما نماینده تام الاختیارفرماندار در شعبه اخذرای هستید و همه عوامل اجرایی با هماهنگی ونظارت شما کارمیکنند.

وی افزود: با توجه به اینکه درهرشعبه اخذ رای دوستانی ازهیات نظارت وهیات بازرسی هم حضور دارند اما در نهایت همه امورشعبه به عهده نماینده فرمانداراست که با تعامل و همکاری همدیگرازنقطه نظرات آنها استفاده کنید. 

دکترثمینی خطاب به نمایندگان فرماندار درشعب اخذ رای گفت: با عنایت به اینکه توانا بود هر که دانا بود ؛ توانایی شما هم درتسلط برقانون انتخابات و مطالعه آن است.

فرماندار بجنورد گفت: با توجه به اینکه انتخابات شورای اسلامی شهر بجنورد به صورت تمام الکترونیکی برگزار میشود لذا شما باید ابتدا خودتان مسلط به سیستم های هوشمندرای گیری باشید لذا در دوره های آموزشی و مانورهایی که توسط همکارانم آموزش می دهند شرکت کنید.

رئیس هیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهرستان بجنورد با تاکید بر مطالعه دقیق قانون انتخابات و امانت داری تصریح کرد: همه تلاش ما این است که انتخاباتی براساس مر قانون و بر مدار قانون و در فضایی با شور و نشاط برگزار کنیم و مشارکت حداکثری مردم را پای صندوق های رای داشته باشیم. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز