سخنگوی ستاد انتخابات استان خراسان شمالی؛

حضور مردم همراه با وحدت در انتخابات بهترین تجلی انقلاب اسلامی است

۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۸:۲۷:۰۹
کد خبر: ۵۵۹۰۸۱
حضور مردم همراه با وحدت در انتخابات بهترین تجلی انقلاب اسلامی است
سخنگوی ستاد انتخابات استان خراسان شمالی گفت: حضور مردم همراه با وحدت و همدلی در انتخابات می تواند بهترین تجلی انقلاب اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، مهرداد ابراهیمی با حضور در برنامه شب های اترک استان اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب تثبیت اقتدار و امنیت در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

ابراهیمی افزود: نمایش احساسات و حضور مردم در انتخابات پیش رو موجب می شود تا مسولین با پشتوانه محکمتری در عرصه های مختلف داخلی و  بین المللی تصمیمات خوب و مهمی را اتخاذ نمایند.

وی بیان داشت: میزان مشارکت مردم استان خراسان شمالی در دوره های گذشته انتخابات بسیار بالا بوده و امیدواریم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه نیز شاهد حضور پرشور مردم باشیم.

ابراهیمی تاکید کرد: نقش سازمان صدا و سیما برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای بسیار موثر است و خوشبختانه همراهی و همکاری این سازمان در استان برای ایجاد فضای انتخاباتی و تهییج افکار عمومی بسیار خوب بوده است.

وی تصریح کرد: تمامی تمهیدات و امکانات لازم جهت برگزاری انتخابات سالم و قانونمند از سوی مسولین ذی ربط در استان فراهم شده است.

سخنگوی ستاد انتخابات استان خراسان شمالی گفت: تعداد شعب اخذ رای شهری و روستایی پیش بینی شده برای دو انتخابات پیش رو  به ترتیب 382 و 706 شعبه است.

مهرداد ابراهیمی افزود: حدود 647 هزار نفر در استان واجد شرایط رای دهی در انتخابات هستند و از این تعداد 20 هزار نفر رای اولی هستند.

ابراهیمی با بیان اینکه زیر ساخت های لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در استان فراهم شده است، گفت: برگزاری انتخابات در سه شهرستان بجنورد، اسفراین و شیروان به صورت الکترونیکی خواهد بود و انتخابات در 292 شعب اخذ رای استان به صورت الکترونیکی است.

وی ادامه داد: افزایش سرعت و دقت شمارش آراء از مزیت های انتخابات الکترونیکی است و به سهولت در اختیار مردم است.

ابراهیمی در ادامه تعداد آمار قطعی کاندیداهای انتخابات شوراهای شهری و روستایی استان را 5488 نفر اعلام کرد و افزود: اولویت نامزدهای انتخاباتی باید تشویق مردم به حضور در پای صندوق های رای باشد.

وی تصریح کرد: فضای تبلیغات انتخاباتی در سطح استان بسیار خوب است و بروز برخی تخلفات به دلیل عدم آگاهی آنان از مسائل قانونی بوده است که خوشبختانه با ارائه تذکرات لازم این موارد نیز برطرف شد.

وی ادامه داد: نامزدهای انتخاباتی باید قوانین را رعایت کرده و از دادن وعده های غیر واقعی و شعار گونه و همچنین تخریب سایر کاندیداها پرهیز کنند.

ابراهیمی اذعان داشت: نامزدهای انتخاباتی در خصوص فعالیت های تبلیغاتی با زیبا نگه داشتن فضای شهر، مدیریت شهری و روستایی را آغاز کرده و  به دیگران نیز بیاموزند.

وی مطرح کرد: کاندیداها باید برای منتخبین مردم در انتخابات احترام قائل باشند و نقطه نظرات و برنامه های خود را در حوزه مدیریت شهری و روستایی به آنان ارائه دهند چرا که موفقیت شوراها موجب موفقیت شهر و روستا است.

ابراهیمی همچنین تاکید کرد: پایان وقت قانونی تبلیغات 24 ساعت قبل از زمان برگزاری انتخابات است و نامزدهای انتخاباتی باید این موضوع را نیز در نظر داشته و به آن پایبند باشند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز