پیام استاندار خراسان شمالی به مناسبت آئین تجلیل از استاد احمد شاهد

۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۴:۵۱:۵۸
کد خبر: ۵۸۲۶۵۲
پیام استاندار خراسان شمالی به مناسبت آئین تجلیل از استاد احمد شاهد
​استاندار خراسان شمالی در پیامی به مناسبت آیین تجلیل و تکریم از استاد احمد شاهد شاعر، ادیب و پژوهشگر استان، او را گوهرشناسی دانست که در دریای بیکران تمدن و فرهنگ ایران زمین غواصی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، متن پیام محمدرضا صالحی، استاندار خراسان شمالی به شرح زیر است: 

مردان بزرگ هرگز فراموش نمی شوند چرا که هنر آنها نفوذ در قلب اندیشمندان و مردمان دوستدار دانش و علمند .

استاد احمد شاهد، انسان فرهیخته ای است که عمری با ارزش داشته و برکات اندیشه اش، همراه با محبتش به اهل علم، چون انوار خورشید تابیدن داشته و روشنایی بخشیدن به دیگران هنراوست.

استادشاهد، درکناربهره گرفتن ازعلوم مختلف، شاگردی در مکتب اساتید بزرگ وصاحب نظر، سختی های زیادی را در زندگی متحمل شده که این دشواری های فراوان، او را صیقل داده و احساس لطیف و روح زلالش دلیل بر این ادعا می باشد .

مردم داری، تلاش خستگی ناپذیرش برای حفظ فرهنگ و تمدن ایران اسلامی برکسی پوشیده نیست. او هرگاه لازم بوده به دفاع از دین و آئینش، مرام ومنش ایرانی برخاسته و با دلایل محکم و استوار، هر نغمه شومی را خاموش کرده است.

احمد شاهد در آثار بی شمارش توانسته سوز درون دلسوختگان شیفته را با عقل و اندیشه راسخ فرزانگان پیوندی زیبا بزند و این نشان از توانایی این مردبزرگ دارد.

او گوهرشناسی است که در دریای بیکران تمدن و فرهنگ ایران زمین غواصی کرده و توانسته در تراوش قلمش، گوهرهایی ارزشمند را به تشنگان علم و دانش عرضه دارد.  سعادت او در دنیا و آخرت را آرزومندم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز