شهردار بجنورد؛

۹۵ درصد از درآمد شهرداری بجنورد از محل اخذ عوارض تأمین می‌شود

۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۰۳:۱۲:۲۳
کد خبر: ۵۸۶۰۱۶
۹۵ درصد از درآمد شهرداری بجنورد از محل اخذ عوارض تأمین می‌شود
شهردار بجنورد درآمد شهرداری بجنورد را 920 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود : این میزان درآمد در شهرداری نسبت به سال گذشته رکورد است، علاوه بر این افزایش درآمد فروش زمین نیز نداشته ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ کیوان دژهوت با بیان اینکه 95 درصد درآمد شهرداری از محل عوارض تامین می شود گفت: همچنین 65 میلیارد ریال نیز از محل اعتباراتی دولتی تصویب شده بود که 40میلیارد ریال تاکنون جذب شده است و مابقی نیز جذب می شود.

شهردار بجنورد گفت: در سال 95، 140 میلیارد ریال اعتبار برای بخش های زیر سازی از جمله آسفالت سطح شهر هزینه شده که بیشترین تمرکز نیز با هدف توازن در حواشی شهر بوده است.

وی به زلزله 23 اردیبهشت امسال با قدرت 5.7 ریشتری در خراسان شمالی رخ داد که مرکز کانونی آن در شهر پیش قلعه حدفاصل2 شهرستان بجنورد و مانه و سلمقان بود نیز اشاره کرد و گفت: در این حادثه بیش از دو هزار و 800 واحد مسکونی شهری دچار آسیب شد، هم اکنون این واحد های مسکونی پروانه رایگان دریافت می کنند .

دژهوت یکی از اقدامات مهم شهرداری در سال گذشته را بازگشایی خیابان ها و معابر دانست و افزود: تنها در منطقه دو شهرداری 40 مورد بازگشایی داشته ایم که گره های ترافیکی بسیاری گشوده شده است و برخی از خیابان های اصلی که در بن بست قرار گرفته بودند بازگشایی شدند و این امر نیز ترافیک را روان تر کرده است.

وی گفت: 280 میلیارد ریال اعتبار درعمرانی در این مدت هزینه شده است که با توجه به شرایط و مشکلات اقتصادی اقدامی خوبی بوده است.

وی  گفت:در سال 95 تمامی حقوق آنان پرداخت شد در سال 96 نیز حقوق فروردین واریز شده است و هم اکنون در مرحله پرداخت حقوق اردیبهشت ماه هستیم.

وی افرود: متاسفانه برخی ها سعی می کنند این فضا را ناآرام کنند و به آن دامن بزنند و مسایل حاشیه ای را مطرح کنند اما هم اکنون پیگیر وضعیت حقوقی این کارگران هستیم.

 

خبرنگار : منیژه سهرابی راد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز